Jeg er begyndt at eksperimentere lidt med FL og vil gerne have lidt kommentarer til nedenstående hånd.
Det er ikke for at poste "just another badbeat-story", men fordi at jeg er i tvivl, om HANS spil er helt i hegnet...???
Jeg har ikke siddet så længe ved bordet og har indtil nu kun raiset med "guldet", så mit tableimage må være nogenlunde "standard". Villain derimod spiller MANGE hænder og spiller dem dårligt!
Kan hans calls på nogen måde forsvares? Jeg må jo formode, at han har mig på noget AK AQ KQ-agtigt.
Ville i spille missed AK på samme måde, som jeg spiller TT her?
PokerStars Game #2753543984: Hold"em Limit ($30/$60) - 2005/10/08 - 08:08:00 (ET) Table "Aquila" Seat #8 is the button Seat 1: verybadcat ($1545 in chips)
Seat 2: larryrrr ($1491 in chips)
Seat 5: Fin Huck ($910.50 in chips)
Seat 6: Shooter D ($803 in chips)
Seat 7: Rasmus8 ($1000 in chips)
Seat 8: pokerraja ($402 in chips)
Seat 9: Cedu Wedu ($1560 in chips)
Cedu Wedu: posts small blind $15
verybadcat: posts big blind $30
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Rasmus8 [Td Ts]
larryrrr: folds
Fin Huck: folds
Shooter D: raises $30 to $60
Rasmus8: raises $30 to $90
pokerraja: folds
Cedu Wedu: folds
verybadcat: folds
Shooter D: calls $30
*** FLOP *** [9c 2c 3s]
Shooter D: checks
Rasmus8: bets $30
Shooter D: calls $30
*** TURN *** [9c 2c 3s] [4s]
Rasmus8: bets $60
Shooter D: calls $60
*** RIVER *** [9c 2c 3s 4s] [Ac]
Rasmus8: checks
*** SHOW DOWN ***
Shooter D: shows [As 2h] (two pair, Aces and Deuces)
Rasmus8: mucks hand
Shooter D collected $402 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $405 | Rake $3
Board [9c 2c 3s 4s Ac]
Seat 1: verybadcat (big blind) folded before Flop
Seat 2: larryrrr folded before Flop (didn"t bet)
Seat 5: Fin Huck folded before Flop (didn"t bet)
Seat 6: Shooter D showed [As 2h] and won ($402) with two pair, Aces and Deuces Seat 7: Rasmus8 mucked [Td Ts] Seat 8: pokerraja (button) folded before Flop (didn"t bet) Seat 9: Cedu Wedu (small blind) folded before Flop
30/60 FL - TT
shooter D laver 2 fejl i potten for det første at han raiser med As 2h preflop efter det laver han kun en fejl mere at han ikke better på riveren er en kæmpe fejl for du syner ham med 90 garanti , han har jo potodds hele vejen og chancen for at han er størst hvis han sætter dig på AK
der ligger 225 $ i potten på floppet han må formode at han har 5 kort der holder ham god 30 $ ind til 285 9,5 gange pengene han kender 47 kort odds er 9,4 minus hvad han kan forvente at få hvis hvis han får betaling af dig, på turnet får han 4 kort mere som man må formode holder ham god den eneste fejl er at han ikke better da han rammer plus chancen for at du har Ak fratrukket at du har AA går lige op.
@sigfus
lol...min "kidding-post" var til telum, der spurgte hvorfor jeg bettede så lidt på flop og turn ;-)
Ville du skyde løs med AK på det board?
Bortset fra at han skulle have bet/callet river spiller Shooter D lige præcis den her hånd ok. High jack er nok lige en plads eller 2 for tidligt at open-raise A2o, men hvis bordet er tight og der er gode chance for at tage blidnsne uden kamp er raiset ikke så slemt. Han er selvfølgelig nødt til at calle re-raiset og se floppet.
Han fanger så et par på et harmløst board, og der er ingen grund til at tro andet end at du vil hamre derud med diverse highcards her, så i stedet for at lade dig slippe væk fra høje kort og slå ham i hovedet når han er bagud caller han bare ned. Turn det samme. På river burde han have bettet ud og callet et raise da der er for stor chance for at du nok checker bag med 88-KK.
Det er i hvert fald hvad jeg lige kan få ud af den hånd
Mon ikke han planlægger et checkraise på river, nu snowman har være den aggreessive. Især hvis han sætter ham på A-KQJ? Vel ikke nødvendigvis en fejl...
Mvh.
Eksplicit
Er det også et korrekt kald på turn ? hvorfor, her har han vel ikke pot odds ?
@Eksplicit: Det er nok det han gør, men hvis jeg var ham ville jeg sikre mig at der ikke blev checket bag af et skræmt par.
@Bjoernen: Det er rigtigt han ikke har pot-odds til at trække ud mod TT, men det kræver jo at han ved at hans modstander har TT. Hvis jeg var ham ville jeg ikke umiddelbart gå udfra at jeg var foran her rimeligt ofte..