Hvorfor kommer der ingen borde frem når jeg trykker på 30/60 i venstre side ?
Skal man "tilmelde" sig på en eller anden firnurligvis ?
PS: Ja ja, Supaking jeg må gerne spille så højt for min mor :-)
30/60 på Party
Jeg vil tro du har hakket af at den ikke skal vise fulde borde - og det er de borde som oftest.
Mvh.
Claus
P.S: Hvis du ikke har noget imod det må du meget gerne give besked, enten offentligt eller til mig privat når du spiller. Ville gerne kigge med, men skal altså nok lade være at forstyrre.
Har du afkrydset i "Hide full tables"? Altså uden at vide om der overhovedet er sådan en finesse på Party, så ville det være mit bud :o)
De burde være der som alle andre borde. Jeg har intet problem med at se dem.
Bingo, lofte !
Det var nemlig derfor :-)
Du skal nok få en melding. Tak for svaret !
Det er vildt underligt med de borde - 50-60 på venteliste er ikke unormalt! Det er fem fulde borde!
De går da glip af ca 50*5*3=750$ i timen på rake!
Jeg opfordrer empire/party spillere til at maile om dette... og webmaster!
Når der er et cap på 3$ på alle borde, så er det ikke i Partypokers interesse at tilbyde højere limits, eller flere 30/60$ borde. De vil faktisk gå glip af rake så... Jo højere limits, jo hurtigere taber de dårligste spillere deres penge. Og hvis raken er den samme på 10/20 og 15/30 som på 30/60, så er det federe for party de sidder der :o)
Spørgsmålet er dog om ikke det var rimeligt de satte raken op på de største borde, og tilsvarende lidt ned på de mindste limits?
Hehe - det var selvfølgelig en pointe supaking :-)
De er egentlig udspekulerede! Og jeg som troede at det var en "fejl" i softwaren
Det er faktisk latterligt når man tænker over det. De burde da tilbyde de limits spillerne ønsker. Har også tidligere undret mig over at de ikke havde highroller borde ligsom fx. laddies
ja det er klart latterligt... enten tilbyder de 30/60, eller også gør de ikke. Den måde de kører det på nu er totalt til grin
Men på denne måde holder Theis" penge jo lidt længere :o)
Hvis de nu bare satte raken en smule op på deres "high-stakes" bord, er jeg sikker på at der nok skulle være kunder til de borde også. 2 mand skal bare se floppet før de $3 rake er hjemme - så hvem ville have noget imod at betale lidt ekstra for at spille 30/60 på Party??? Hvis 15/30 standarden kan bibeholdes nogenlunde vil jeg godt være med.
PartyPokers management er kendt for at være uduelige til at tilfredsstille spillerne og samtidigt utroligt dygtige til at tiltrække nye spillere. Her er hvad de skrev til mig, da jeg brokkede mig:
"Dear Mads,
Thank you for contacting us.
With regard to your email, Lesser number of $200 tables is Management decision however I will forward your email as player suggestion to increase the number of tables for $200 big bet tables to our Management."
/pius
Jeg synes at det er godt at Partypoker passer på Theis" penge. Kommer du ik" snart til Kjøwenhawn? ;)