Lige lidt blær:
En ven og jeg ville starte en raket på omaha'en inde på ladbrokes, og vi røg da hurtigt ind med 1 k på 30-60 bordet. Patree, Psychic_1 og en gut ved navn lucky(et eller andet) sad og spillede, og nu har vi netop forladt bordet med små 6k....:-)
Zupp3 har i øvrigt lige sat sig, og vi sætter os måske snart igen - vel altid sjovt at se om man kan rive en kendis rundt:-)
Nogle af jer pokernettere der spiller højt PLO, som ved noget om de spillere - regulars, gode/skidte ?
//Link
30-60 PLO raket...
Nice nok ;)
Pas på ham Zupp3 han skulle eftersigende være pæn hot for tiden:P
psy og lucky er begge plo regulars, patree er tour og nlhe reg
På de lave takster, er det rigtigt saftigt. Især omkring pub-lukketid.
Men allerede på 3/6 er der mange regulars der kan sit kram. Dog også masser af donks. Har dog ikke spillet der de sidste 6 måneder, så kan da godt være billedet ser noget anderledes ud i dag.
Nogle der spiller fast 5/10-30/60 PLO på Ladbrokes der kan fortælle om hvor meget action der er og det generelle niveau? Asger? Zupp? Andre?
@ kipster
Jeg er ikke regular, spiller de mindre PLO games op til 3-6, men aldrig højere... Holder mig til NL.
Men er sgu sjovt at starte nogle raketter engang imellem.
@Asger_b
Ham Psychic tabte nok 14 k mens vi sad der, all in mere eller mindre hele tiden. Dem af jer der er regulars burde ku ha hentet en mindre formue her.
God lir i spillet lige nu, vi sætter os måske igen:-)
//Link
Kan se at Zupp knepper dem derinde.. Syge stacks han sidder med på begge borde...
Tak Windfeld. Det var rigeligt svar. Hvis Zupp kan rense af derinde, må spillene være mega saftige.
er du sindsyg ham der 999help på 25/50 nl bordet er en donk.. han gik lige allin med 5000 efter et raise på 200, han bliver instabetalt og han rammer to par med sin flotte 85s.......