Hej alle
Jeg læste denne artikel på eb.dk om den dygtigt spillende eurolotto vinder. Hun havde ved sin edge i spillet vundet de famøse
315.009.958 kroner.
Og til denne skønne kvinde, mor til 5 børn, kommer jeg med det aller største TILLYKKE :)
Hvor er det skønt at det var en nyligt arbejdsløs, med et halvt fodboldhold unger, boende til leje i et hus som vandt, istedet for ham jyden, som bare ville skifte bilen og måske skulle konen ha' en ny, næææ måske brugt campingvogn og iøvrigt ikke ændre noget ved deres liv. Godaw do /?
Ifølge artiklen har/skal børnene alle have en strandvejsvilla i Helsingør af mor....... FEDT ♥
Men, i optagelsen fortæller hun at børnene skal have en halv million hver af mor. Se, nu er det at jeg intet fatter ???
Jeg havde givet dem 30 millioner hver, så skal der betales det mindre i arveafgift til den tid. Og børnene kan få et liv, som det ikke er
mange forundt at prøve. Om pengene giver livsglæde, tjaaa, den chance ville jeg tage :)
Derudover ville fruen og jeg, sætte os ned og spekulere over hvilke organisationer, som vi ville donere en tiende, altså 31.500.000.
Det er nok bare mig som ikke forstår det ? EN HALV ????
Jaja, nu er det ikke mig og mine som kan spille så overlegent en eurolotto bon, desværre. WP Maaaaam og endnu en gang TILLYKKE ♥♥♥
Hygge,
Krølle Jens
Ps. De kr. 9.958 ville jeg give til den første tigger eller hjemløse, der står nede foran min superbest.