banditten er chippie og jeg er umiddelbart 2nd eller close. Jeg har været aktiv mod de andre store stakke. Villain har set mig calle et 18bb push pf med 88 som den eneste hånd jeg har vist op.
Den gik, utg siger 300, jeg caller UTG+2, BTN siger 1800, UTG folder jeg betaler. Jeg er readless på villain, da jeg har siddet ved bordet 10 hænder or soo.
Blinds(50/100)
Table $50K Guaranteed Saturday (1464948)
Seat 10 is the button
Total number of players : 9
Seat 1: Aston12345 ( 3,270 )
Seat 2: CatenaccioMS ( 2,605 )
Seat 3: LYNCHY225 ( 6,545 )
Seat 4: villain ( 16,055 )
Seat 6: pastika ( 4,710 )
Seat 7: Twig_92 ( 5,858 )
Seat 8: mayonnaise3 ( 10,832 )
Seat 9: crebro ( 2,740 )
Seat 10: hero ( 14,838 )
Trny: 40928204 Level: 3
Blinds(50/100)
** Dealing down cards **
Dealt to hero [ 4♥ 7♥ ]
LYNCHY225 folds
villain raises [300]
pastika folds
Twig_92 folds
mayonnaise3 calls [300]
crebro folds
hero calls [300]
Aston12345 folds
CatenaccioMS folds
** Dealing Flop ** [ J♥, 2♥, 8♥ ]
villain bets [500]
mayonnaise3 folds
hero raises [1,725]
villain calls [1,225]
** Dealing Turn ** [ 9♥ ]
villain bets [2,100]
hero calls [2,100]
** Dealing River ** [ J♦ ]
villain bets [4,100]
hero is all-In [10,713]
smehhh?
320$ tour.
Du giver godt nok gas.
Jeg kan ikke se, hvad villain skal kalde, som ikke har dig slået, og som spillet ser jeg ham ikke folde noget, du ikke slår.
er det så verdens værste bluff ?
pga. stacks og blinds går jeg ud fra i er tidligt i touren, og ville jeg nok bare give hånden op og folde turn. Der er ingen grund til at gøre det svært for dig selv.
Mht. dit shove har du intet read på ham og han heller på ig. Det er derfor ganske muligt han folder sin bedre flush, men igen han kan også have hus, og måske ved han ikke en flush kan foldes. Al usikkerheden betyder, at i dont like.
er Q-K-A høje flushes instacall? Nej, helt sikkert ikke med de stacks.
Han skal betale 6500 for at vinde en 30k pot - tror du helt ærligt selv på han folder en flush?
Villain skal kalde 6k ind i en pot på ca 30k = 20 % for at være god... jeg insta caller q, k og a høj flush hver dag og 2 gange om søndagen...
Så IMO spiller du den dårligt. Hvorfor vil du risikere dit turneringsliv med 7 høj flush, når villain tydeligt viser styrke...? Derudover er du rigtig godt med, så chancer som dem her mod chippie er mig uforstående?
Og hvorfor raiser du ikke mere på flop? Du giver ham jo konge odds med en høj hjerter..
Gætter på du poster den da du røg ud af turneringen på hånden, right?
Heros ligner da et hus på river. Et fold kan godt forsvares, men det er i så fald et skidt bet han laver på river.
hov glemte at skrive avg stack på, den er på dette tidspunkt lige omkring 6-6.5k
meh, åbenbart bred enighed om at det var et kæmpe muppet play.
troede egentligt jeg havde en nogenlunde FE mod flushne.
sku bare ha bandet over den fjerde ♥, whinet lidt og mucked.
lesson learned
ty for comments :)
Uden reads er det kæmpe spew, når han kalder på et farve bord, efterfølgende viser styrke på den 4. hjerter, så har han altså taget beslutningen.
Det ligner et af mine plays, jeg vil vædde med du tænkte, hvis jeg skubber her så folder han K-høj flush fordi jeg jo kun kan skubbe A'et eller hus?
Når han så vender Q10♥ for straight flush sidder man og tænker, arj det var sgu et godt play(men han er jo bare en MEGA luckbox), jeg smider den på pokernet!
Welcome to tourmuppet city. Fansy Player Syndrome all around :)
Btw. fold eller raise preflop...
fuck hvor nice/nedern, jeg har faktisk misplayed på alle streets.... tragikomisk :(
fold/ raise pf, mere på flop, fold turn, dont spew river.