Så skal der sgu ske noget herinde!!!
1stk super haj søges der , hvis rette dukker op, og lader den stå indtil den helt rette er valgt.
Beløbet er skævt fordi dealen skal ses sådan her. 2stk klippe kort af 10klip hver.
10x 11$ tours, her ser jeg gerne DFG samt 1/4 million om søndagen spilles.
10x22$tours her spilles der lidt mere frit, dvs har du + i like PLO eller andet sjov, så kan det sagtens komme på tale.
Du skal søge med diverse OPR og ikke kun fra stars, for ønsker du andet site, finder vi sammen en mulighed for det også. Samt nogen linjer for hvorfor du bør vælges.
Deal er 55/45 efter BI ved FT 50/50 rent , dvs "klip" værdien stryger vi for den givende tour.
Bonus gives der også ved FT i form af 2 stk valgfrie billetter under billetlugen.
Ved skævt spil diskutere vi sammen over msn om den skal tages for egne $, da jeg søger høj seriøsitet, også kan folk spørge hvad er skævt spil, lur mig om vi ikke kan finde udaf det sammen, da jeg vil være at finde på railen under hver tour. :)
Dealens længde er 2-3 måneder, med mulighed for forlængelse, hvis begge parter føler for det.
Herfra er der bare at sige.
SØG SØG SØG
330$ længere varende deal-LUKKET
Hey Erbs.
Så prøver jeg sgu igen :)
Her snakker vi FTP, med blikket stift rettet mod deres 10K GTD Super stack tours til 11$.
Har et par FT`s i denne tours, samt en ROI% på 71 på 11$ tours.
Spiller PT en anden større deal på Betfair, men savner FTP/Stars og specielt FTP`s Super Stack tours.
Stats tillader ikke 22$ BI Tours, men som sagt sigtes der osse i denne ansøgning mod FTP`s Super Stack tours.
MSN, Skype og evt Teamview stilles self til rådighed.
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Juugs/poker/statistics/DEE063F7580843C0B95DBA26F4DA3683.html?t=9
officialpokerrankings.com/pokerstars/Juugs/poker/statistics/B36E0CD7C0444DB0BDC135EAD5D469BB.html?t=9
GL med Projektet.
tillader mig også at søge :-)
Vil gerne spille på ipoker, og kan selv flytte pengene rundt. vil naturligvis holde focus på denne deal, og ikke søge andre stakes, så længe vi er i krig.
pokerprolabs.com/HappyJazz83/ipoker.aspx
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Happy+Jazz+83/poker/results/50B008BD11464970A9051208AB79CB1E.html?t=2
officialpokerrankings.com/pokerstars/DonDall/poker/results/15B9CB80EE214B9886C236C30B4287BD.html?t=2
tillader mig også at søge :-) har masser af tid efter 13/8 arbejds ledig
vil spiller omaha H/L tours på star
officialpokerrankings.com/pokerstars/spidermand66/poker/results/BA7FB2E8342B46279FB89E0948BCE3AB.html?t=2
nick : spidermand66
Lækker deal erbs :) lige noget for mig... så jeg vil da prøve og søge denne deal :)
jeg går pt hjemme da jeg er uden arbejde, så det ville jo være en kanon mulighed at kunne hive lidt extra hjem den her vej :)
vil spille som du siger dfg og 1/4 mill har dog ikke + på roi over 11$ men det ville da helt klart kunne klares denne vej er jeg sikker på.
Nick er Fumle20
opr: officialpokerrankings.com/pokerstars/Fumle20/poker/results/73050F4780474AB5A667CCB1ADDBA924.html?t=2
skulle du vælge mig så smid mig en pm med din msn :)
/Fumle20
nice deal m8 :)
jeg søger hermed til ongame turneringer da de er lidt mere soft end stars og tilt.
vi kan også godt spille på både stars og ongame,
og spiller DFG og 1/4 million hver søndag.
jeg står selv for at flytte $ rundt.
har intet arbejde så masse af tid til at have fokus på pokeren.
nick: wpnhstfu
officialpokerrankings.com/pokerstars/wpnhstfu/poker/results/9F14FB80102B43618D709E0DB942DE18.html?t=2
Jeg vil gerne give den et skud og forsøge at søge den flotte stake
Nick: WillumE
OPR:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/WillumE/poker/results/6E729D5017684A4B9EBE28BEEF0DFD64.html?t=2
ville sku rigtig grene søge denne deal.. men har ikke lige stats til at gøre det..
men GL m8.. håber du finder en rigtig solid hest :)
Der er stadig rig mulighed for at søge..
Ikke nogen deadline, jeg vælger når jeg føler for det, efter lidt research og spionage railing :o)
er CL i 20K'en lige nu - lol
manglede lige det afgørende skrub og slutter som nr 40'ish
Hej
Er forsat på ferie i USA, men når jeg kommer hjem onsdag morgen, ville jeg være klar til noget poker.
Ferien har været dyr - alt for dyr, hvorfor jeg ikke selv i august kan sætte penge ind.
Jeg tænker, at hvis jeg bliver valgt vil starte op med at spille 100 super turbo3,3 dollars (har lavet et sådan projekt her før, hvor det galdt om at ramme step 6. Især fik jeg mange step 3 og 4 tickets i hus og ramte også step 6). Vil så spille op til step 3. Derfra bruge halvdelen af de vundne step 3 tickets på at ramme step 4 og den anden halvdel af step 3 tickets deles 50/50 ml sng (45 mands) og mtt. De vundne step 4 tickets bruges som en blanding ml mtt/kval og sng alt efter hvor mange det bliver til og hvad vi bliver enige om.
I sidste projekt af lignende karakter, kørte jeg en flot volume hjem i step 1 og fik de 100 sng klaret på under 24 timer. Dette kan jeg selvfølgelig ikke garantere, men kan garantere at jeg vil ligge energi og ressourser ind i spillet.
Jeg skriver ikke lige nu fra min egen pc, så links skal jeg bede dig om selv at finde.
Hedder på ftp mrs-nurse1 og på stars mrs-nurse.
Links indsat, enjoy ferie :) /Fryden.
officialpokerrankings.com/pokerstars/mrs-nurse/poker/results/38E62F1B5623450EABC888292D2E8E8C.html?t=2
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/mrs-nurse1/poker/results/05B6CA3036944F8B8D78AE7A87238CD6.html?t=2
/Henrik
Søger gerne den her, men får ikke tid til at skrive ansøgning før tirsdag
Hey Erbs
Jeg vil også rigtig gerne spille denne aftale, PS skylder mig nemlig en masse vundne flips :O)
Jeg føler mit mtt spil har udviklet sig positivt online ( spiller en del live poker om vinteren).
Mht. 22$ klippekortet ville jeg spille 20GTD kl. 18 med 15 min levels, vil gerne forbedre min 10 plads i denne.
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/uhrskoven/poker/results/7C0B64943DEE40AF9D7C89C7EA3D7805.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/uhrskoven/poker/results/B327D822C20B4B1FBD383AFE9E336F07.html?t=2
@erbs
Først fået tid til at læse din PM idag vedr min ansøgning. Og ja, du har ret, den opfylder ikke de betingelser du har opsat vedr spil i 11 og 22 dollars mtt, så jeg trækker den bare tilbage igen.
@fryden
Du er så nice (som vi siger herovre ;-) ).
Kan da lige oplyse, at jeg p.t. sidder på min balkon kl 0115 og her er omkring de 30 grader. Lige lovligt varmt, men aircon er nu en dejlig ting.
GL til hest og erbs.
/Henrik
Der kan stadig søges til dealen, endelig beslutning tages indenfor denne weekend :)
Jeg er klar på denne super deal:)
Planen ville så være at spille:
20k kl 18 og/eller 12,5 kl 19 for 22$ klippekortet.
DFG og 250k om søndagen for 11$ klippekortet.
Nick:SWJ87
Hejsa :)
Poohgirl42, er frisk på opgaven. Som jeg har skrevet i august-stake, så er jeg på udkig efter en stakedeal, da jeg trænger til noget god BRM :)
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Poohgirl42/poker/results/E667A0C6AA36496E9D27354C047FFB56.html?t=2
mine største cashes har været i $55 tours, det kan jo være vi ender der ;)
$11 tours, vil hovedsagligt blive spillet om søndagen, på hverdage, vil det blive $11 12k klokken 03.15 på stars, da jeg lige skal have fri fra arbejde først :)
$22 forestiller jeg mig at putte et par HU tours, og 180 mands SNGs ind. Derudover toursne klokken 18 og 19, dage hvor jeg har fri :)
Pooh
Valget er truffet, og den heldige hest der skal skabe de store $$$
Er
ANDREAZEN
GL til os!
Hvis du opretter en railing tråd så er dealen hermed klar til at sættes igang :)
gl :-)