Hejsa.
Som overskift. Smider 1-2-3-4 afsted til denne tour. Deal er 50/50 og ved FT er der self bonus stake :D
Som ekstra motivation for et godt resultat staker jeg den der kommer længst til samme tour 3 gange mere. DOG er det også betinget af i kommer længere end supertyren KranDM ( inposition ) som er blevet reg for mig :D Et cash er ikke nødvendigt, bare bedste placering som tæller.
Søg løs. vælger 1945.
3.3$ 5k kl 2000@stars LuKKET
Poohgirl42 er klar, aftenen skal gå med noget når man endelig har fri;)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Poohgirl42/poker/results/E667A0C6AA36496E9D27354C047FFB56.html?t=2
Pooh
Giver den gerne som altid et seriøst skud.
officialpokerrankings.com/pokerstars/Juugs/poker/results/B36E0CD7C0444DB0BDC135EAD5D469BB.html?t=2
Nick=Juugs
Jeg skal lægge ungerne, men er frisk hvis der enten må lateregges, eller "spilles under putning" (jaja, ikke så skummelt som det lyder.........)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/loffe/poker/results/CA14EC799A7E437D909B6E0DCBA77985.html?t=2
Men der er masser af gode heste, så forstår udmærket hvis ovenstående gør det tvivlsomt.
GL til heste + staker!
GL :-)
Tager bundtet. $ sendes til alle nu. Juugs laver du fælles tråd ?
make me rich and fat !
ITS ON!
jazz kan ik se dig i rail eller finde dig på stars. Late reg ok ellers regner jeg med du bare shipper tilbage.
pm sendt.
takker for chancen og beklager jeg ikke kom med i den tour, jeg faldt simpelthen i søvn på sofaen, fck spillede såååå kedeligt :-(
Jeg sender naturligvis $ tilbage, det er klart.