HU Cash 3/6 Euro
Mit image er TAGish
Villain har spillet en hel del mere aggressivt i mig.
For 15 min. siden udspillede denne hånd sig:
Jeg klikker til 12 fra SB med Q♣9♣
V. siger 40 fra BB
Jeg caller
Flop: Q♦ 4♠ 5♠ Pot: 80
V. better 60
Jeg caller
Turn: 6♠ Pot: 200
V. checker
Jeg siger 130
V. CR-shover AI for 370 i alt
Jeg caller og tager hjem mod: K♦6♥ da river blanker
Siden dette er der ikke sket noget nævneværdigt i matchen.
Følgende hånd ønsker jeg respons på:
Stacks = Ca. 950 hver.
V. raiser til 15 fra knappen
Jeg caller fra BB med 2♥2♦
Flop: 8♥ 2♣ 9♠ Pot: 30
Jeg checker
V. siger 18
Jeg CR'er til 68
V. caller
Turn: J♠ Pot: 166
Jeg better 142
V. caller
River: K♠ Pot: 450
Jeg better 326
V. shover for 765 i alt
407 euro mere til mig.
Call?
3/6 HU Cash, 150BB dyb, riverbeslutning
Bet/fold set i en aggro match virker som et godt play - sorry for tonen, men den her hånd er altså ikke en post værd, når man spiller NL600. Flame away, men det mener jeg sgu.
Hvis du ikke profitabelt kan bet/calle river her, så bør du nok lagge den lidt op. Hvis du er bange for at folde den bedste hånd, så c/c, så du i det mindste kommer til SD. Med den første hånd in mente, tror jeg godt du kan regne med, at dit bundset spiller meget godt mod hans valueshove range på river.
@SS: No worries, Saibot er notorisk kendt for at poste hænder, der hører hjemme på NL20... og derudover ikke poste i hans egne tråde, og sandsynligvis heller ikke læse, hvad der bliver skrevet af indlæg.
/A
Du har lige postet en hånd hvor han går fuld pedal med K6o, og nu undrer du dig over om du skal betcalle et board der bliver mere og mere oplagt at barrelle på? Kan ikke helt se hvad du forventer andet end et svar.
"No worries, Saibot er notorisk kendt for at poste hænder, der hører hjemme på NL20... og derudover ikke poste i hans egne tråde, og sandsynligvis heller ikke læse, hvad der bliver skrevet af indlæg."
Rimelig spot on.
Umiddelbart er det snap-call.
Som joonas: boardet er godt at barelle, så der er en vis sandsynlighed for at han bluffer[*]. Derudover så raiser han måske river med hænder som du slår.
Grundet boards tekstur tror jeg at villain raiser turn med stærke made hands, så vi er kun bange for ♠♠ eller KK
Jørn
[*] Hvis villain er tiltet, så kan det være et desperation bluff. Det kan dog godt være at villain er klar over dynamikken givet hans turn bluff tidligere, men vi kan bare ikke folde et set her. VI havde haft en noget mere marginal beslutning med f.eks. 89 eller J9 etc.