Villian har spillet über aggro mod mig, og skudt alle streets max, man bliver jo nødt til at tage et stand på et tidspunkt.
Here goes:
Seat 1: Bloke1 (£196.15)
Seat 2: Wise__Guy (£1846.01)
Seat 4: yoana (£217.45)
Seat 5: i_Pod_u (£2065.10)
Wise__Guy posts the small blind of £3.00
yoana posts the big blind of £6.00
Bloke1 is the button
Dealt to i_Pod_u 7♠ 8♠
i_Pod_u raises £24.00
Bloke1 folds
Wise__Guy raises £78.00
yoana folds
i_Pod_u calls £78.00
Pot: 162£
*** FLOP *** 2♠ 8♣ 3♦
Wise__Guy bets £137.00
i_Pod_u calls £137.00
Pot: 436£
*** TURN *** 2♠ 8♣ 3♦ 9♥
Wise__Guy bets £385.00
i_Pod_u calls £385.00
Pot: 1206£
*** RIVER *** 2♠ 8♣ 3♦ 9♥ 2♥
Wise__Guy goes all-in with £1246.01
i_Pod_u calls £1246.01
Total pot £3695.02 | Rake $3.00
Board: [2s 8c 3d 9h 2h]
Wise__Guy won (£0.00), showed A♦ K♥
yoana won (£0.00), mucks
i_Pod_u won (£3695.02), showed 7♠ 8♠
SHIP!
3/6£NL, +600bb pot, par 8 ship!
"man bliver jo nødt til at tage et stand på et tidspunkt."
Sagde han og spillede det berygtede bluffcall.
Jeg tror faktisk, det der var temmeligt skidt spillet mod den spiller.
håber du har rullen til det der.
Jeg har spillet over 10K hænder vs. Wise_Guy, og jeg fastholder stadig, at det er et kedeligt spot at betale til bunds med.
- AB
LOL !
Me like.....
Orion said it, all about the dynamic...
@AB
Du er og bliver weak ;)
@Fisken
Standard ;-)
/Kimo
@AB
Hvis det var en ganske normal Wise__Guy jeg havde spillet havde jeg heller ikke callet i bund, men han spillede mig simpelthen så über aggro.
@Fisken: Jeg betinger skam mit fold på helt andre ting end standard dynamik, men fred være med det.. nc! ;-)
Der er mange problemer med at kalde i bund med sådan en hånd. Der er også mange problemer med at spille mod super agro som denne tosse tyr. Hvordan skal man forsvare sig? Skal man kalde i bund som her med en hånd der enten meget let er slået eller bliver slået? Jeg tror man skal tighten up PF.
Anyways. Hvad ville du have gjordt hvis han havde budt pot eller mindre, altså ikke overbudt potten.
Hvad ville du have gjordt hvis sidste flod kort havde været TJQKA.
Hvordan spiller han top par eller over par?
Hvordan spiller du selv de helt store lomme par? Rykker du i flæsket på ham der og hvad sker der så eller kunne det være en ide at check kalde ham ned med et stort lomme par. Husk også du har positionen.
Kunne det være en ide at sætte ham AI på turn, når du nu alligevel kalder ham på floden.
Preflop er det meget svært at folde til en 3bet med position og dybe stakke. Med top par, tror jeg du har behov for at beskytte din hånd, men ikke gå til bunds. Så jeg raiser villain 3-4gange det han selv har bettet. For eksempel til 500. Jeg folder så til en reraise. På turn folder jeg til et bet, med mindre jeg forbedrer mig. På floden vil jeg gerne checke bag ham. Hvad jeg gør til et flod bet har jeg endnu ikke besluttet. Tænketid og kort spiller også en faktor ind her. Samt naturligvis altid read på tossen.
Det er en meget farlig måde du spiller et skrøbeligt par på. Det gik godt denne gang. Tillykke. Det kan sagtens have været den rigtige strategi. Der kan sagtens være bedre måder spille tosse agroerne på. Pas på.
Allw: Det er helt sikkert ikke smartere at shove turn og lave sin udmærkede hånd om til et bluff eller informationsraise floppet. Begge dele er blot tegn på man spiller scared.
K