Hej alle.
Jeg sælger 370 W dollars på stars. ( Dette er buy in til deres 200 wsop ME pakke garanteret)
Havde tænkt mig at tage 350 dollars for dem.
Skriv hvis det har interesse.
/frodeh
370 W dollars sælges på Poker Stars
Hvordan er det med de W dollars? Kan de bruges lige over til turneringer eller hvordan?
Hvis de kan saa koeber jeg gerne 50$ af dig, hvis du kan modtage paa paypal?
I følge Poker Stars' hjemme side:
W Dollars (W$)
In addition to Tournament Dollars, PokerStars also offers special W$. W$ can be used to register into any qualifying special PokerStars event.
Special poker events currently include:
* PokerStars Caribbean Adventure (PCA)
* European Poker Tour (EPT)
* PokerStars World Championship of online poker (WCOOP)
* * World Series of Poker (*WSOP)
* World Poker Tour Championship (WPT)
Men har ikke paypal, og er mest interesseret at sælge til en der vil spille den overnævnte turnering.
/ frodeh
giver gerne 350 for dem
@ Live - solgt.
Hvordan ordner vi handlen? Har ikke prøvet det før.
frodeh man sælger bare igennem stars klienten, har dog først dollars nok på stars i morgen da jeg skal spille deres wsop der, kan klare 260$ i dag og resten i morgen, eller det hele på en gang i morgen.
ellers er det forståeligt hvis du vlger at sælge til andre i mellemtiden
@ Live
Kan se at du er rimelig aktiv herinde, og din profil står med navn og det hele.
Så vi kan godt lave en aftale om at du betaler 260$ nu og 90$ imorgen.
Hvad siger du til det?
det er en deal, prøver at sætte transferen i gang.
skal bare bruge dit nick, så burde der komme en popup i din klient, sætter købet til 260$ og vi så ordner de sidste 90 privat i morgen også på stars. (det bliver nok senere i dag)
Hvad er dit Poker Stars nick?
Så sætter jeg den til at jeg sælger 370 for 260 idag. Og så må vi ordne resten imorgen.
Live21
Den siger at prisen er for lav, minimuns prisen er 277,50 for 370.
ik noget at gøre ved det så, mit bud står obv ved, men har først de sidste i morgen, helt præcist er kontoen 269.25$ kan dog 99% sikkert klare det lidt senere i aften
Ok, du kan skrive i denne tråd senere hvis du får penge mellem hænderne.
Men skulle helst bruge den nu, så prøver at finde en anden. Håber du kan forstå.
/ frodeh
jeg kan overføre penge via danske bank, men de kan først ses på mandag
Byder 345 $ og jeg kan tage dem med det samme uden nogen problemer og igennem alm. transfer
frodeh - Er ved at lave en aftale med Live så han kan overføre til dig.
Hold dem lige til ham :)
der er dollars nok til den oprindelige deal nu, men også forståeligt hvis du shipper til ham den lange
Mvh