Jeg har været så heldig at vinde et sæde til PokerStars 200 pakker gtd wsop main event satelit, den 14. juni klokken 22.30 til en værdi af 370w$.
Da jeg er sikker på der er en del pokernetter som har tænkt sig at spille netop denne turneringen vælger jeg at sætte dem til auktion herinde så det bliver bliver for jer at spille netop denne turnering.
Bud starter på 345$ og auktionen slutter lørdag den 13. juni klokken 22. Eller fast trade som er 365$.
Byd løs :)
Højeste bud: 345$
370w$ til salg.
lol @ 13. Juni
@ Beck
Tak for budet, det er noteret
@hamdenlange
Er villig til at sætte fast trade på som er 365$.
kan man ikke bare sælge den på sellyourseat.com???
der får du jo 6,10$ mindre end de 365 :)
Amount: T$ 370
Price: $358.90
@granaten
Man må stå virkelig tidlig op for at narre dig :)
@zinkha
Bemærk det er w$ og de vil de kun give 333$ for.
Men du er inde på det rigtige.
nå ja, sorry :)
Det er helt fint, studsede bare lige over at du ville lade en auktion køre 17-18 dage eller hvor lang tid der nu er til :)
held og lykke med salget
Maaske OP regner men kaempe interesse og bud som svinger 0,01-0,02 cent.
@Nimacos
Tror ikke helt jeg forstår ?
Håber da ikke folk ville byde 345.01 nej, det var bare ment som at få sat den igang i god tid hvis folk skulle bruge de w$ til andet end lige præcis den turnering som jeg selv har vundet til.
Denne tråd går hen og bliver meget lang hvis du har tænkt dig at pumpe den frem til 13.juni
Sælg til beck, han er kommet med et flot bud på $345, tvivler på du får meget mere for dem, i bedste fald $5-$8 mere, men det er ikke det værd at vente 14 dage på.
Hold nu kæft med dit bump :)
345,25
♥
Nå jeg går ud fra jeg vandt auktionen.
Sender dig lige en PM med detaljer OP
jamen så bumper jeg den med 346.75$ der kan shippes med det samme
sry
Bud starter på 345$ og auktionen slutter lørdag den 13. juni klokken 22. Eller fast trade som er 365$.[
han glemte bare at skrive blød afslutning :O)
anyway, tror ik de bliver solgt til mindre end man kan få på div trade sites
Blød afslutning på 30 min.
Så kunnne den jo fortsætte indtil turneringen var ovre.
Hvis ikke OP sælger til mig, er det ualmindelig dårlig stil, og han burde have skrevet det hvis han havde en mindstepris.
@hamdenlange
ja, det er dårlig stil, at sælge før min deadline uden at skrive det i tråden, sorry.
Jeg har solgt dem til beck desværre.
Sander
Angående min mindste pris var 345$ derfor jeg har skrevet at bud starter fra 345$.
wtf !
Du vælger så ikke lige at skrive det her i tråden ?
@hamdenlange
Ja det er min fejl, det vil jeg ikke ligge skjul på.
gav 351.50 gennem en af de utalige sites der sælger dem.
lol. helt forkert tråd
bajawa kan købes til den pris flere steder, men dem her er insta, måtte annulere fra flere andre, fordi det tog en krig.
www.pokerstarstournamentdollars.com/
Dear Live21,
We have transferred W$370.00 to your account from 'PSTW', and in exchange have transferred $351.50 to 'PSTW' from you per your mutual requests.
Good luck to you both.
Regards,
PokerStars Cashier
trods alt til 95%, er sgu imo en god pris
95 % er en helt syg pris. giver slet ingen mening. har selv været en del af markedet de sidste 5 år og det må være det laveste den ligger i over 2 år. Jeg vil ind og handle så. takker
bajawa, tror heller ikke prisen passer, kan ikke finde deres rate, men ret sikker på det er 98% men det der var prisen jeg fik det til, og hvis man checker exchange raten i deres system, så er det også sådan i dag.