BB ($535.14)
UTG ($1079.12)
MP ($88.69)
Hero ($947.10)
Button ($1653.63)
SB ($385.85)
Preflop:/ Hero is CO with Q♠, 8♠. SB posts a blind of $3.
UTG calls $6, 1 fold//, Hero raises to $27/, 3 folds//, UTG calls $21.
Flop:/ ($63) 4♥, A♣, 3♣ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $45/, UTG calls $45.
Turn:/ ($153) 9♥ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $117/, UTG calls $117.
River:/ ($387) 5♥ (2 players)/
UTG checks, Hero bets $342/, UTG folds.
Final Pot:/ $729
villain har stort set lige sat sig med omkring 500$ som han insta doublede med en floppet str8 der callede en modstanders allin bluff på turn da en flush blir mulig.
Er det spew imod en relativt ukendt?
3barrrel checkup 600nl
Ja og nej, std. abc diktere jo at han folder AQ AJ, måske endda AK her... så det er ret read-based... Hvis din frekvens med det ikke er for høj, dvs. meget sjælden, så er det vel; ville dog fortrække at gøre det mod en du har lidt reads på.
Historien er IMO lidt dårligt. Du repper faktisk udelukkende Ax♥, hvorfor en del semi-callish modstandere vil kigge dig af for ofte. Samtidig er det altså (semi-)spew at 2nd barrelle et Ahøj flop, med mindre du har en rigtig god idé om villains holding og en fornuftig plan for 3rd barrel kort på river.
- AB
Kan godt være det er mig der ikk er med, men er vi ikk enige om villain caller UTG for derefter at calle dit raise fra late?
Er der nogen der gør det AK/AQ/AJ her???? Anyways, som spillet preflop ligner det for mig et PP/SC'er, da han ikk gir modstand på turn sætter jeg ham kun på flushen (f.eks. 5♣ 6♣) og rammer han ikk river så skal den bare ha en skud kanel så tossen smider sit missede draw....
helt væk?
På river kan jeg ikke se du repræsenterer andet end x♥x♥, som Asger siger (hvis du bettede mindre kunne set(/2 par) godt indgå). Med andet end A♥3♥ og måske A♥K♥ og A♥Q♥ better du dog ikke turn, vel?
Jeg aner intet om niveauet på modstanden, men du beskriver ham da netop som en tyrecaller, ik?
Jeg synes du skal checke turn og så se på river, hvor jeg dog oftest checker bagved også. Dog er der mulighed for både at repræsentere en ♥ og en ♣, hvis han checker.
Når Villain folder river, vil du i øvrigt "ofte" have ham high-cardet.
det er muligvis ikke så relevant for hånden, men better I aldrig to par eller et set her?? det er ligefør jeg osse better AK.. Dels for value, dels for at give lidt credit til mine 3barrels.