Torsdag d. 22 januar bliver TCOOP på PokerStars skudt igang, og som altid er vi klar med added sæder. Denne gang har vi fået fat i 4 $109 sæder, som kan bruges til en valgfri $109 TCOOP. Det vil sige, at I ikke er bundet op på, at I skal spille på en bestemt dato og en bestemt tour.
Tjek TCOOP programmet her
Dato: 19/01/15
Sted: PokerStars
ID: 1113303052
Buy in: $5.50
Tid: Klokken 20.15
Late reg til 21.00
NLHE 10 min blinds
2.000 chips
Added: 4 $109 TCOOP sæder
Password Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
Ny kunde - Få 50 kroner helt gratis
pokerstars/download/" target="_blank">
Har du endnu ikke oprettet en konto hos PokerStars, så får du lige nu 50 kroner i forskellige billetter helt gratis når du opretter en konto.
Alt du skal gøre er at oprette din nye konto og gøre følgende:
Sådan får du dine gratis billetter
Download den gratis PokerStars-software her
Opret en ny konto
I PokerStars-softwaren skal du gå til ‘Værktøjer’ > ‘Star Code’ og indtaste koden ‘gratis’
Dine 6 $1.50 billetter bliver så indsat på din konto, og du har 60 dage til at bruge dem.
pokerstars.dk/PokerStarsInstallDK.exe?source=10080414" target="_blank">> - Download PokerStars.dk her - <
4 $109 TCOOP sæder added mandag d. 19
Tour ID virker ikke? :)
ID var blevet ændret. Det passer nu, og password er også kommet op. Så I kan regge NUUUUU!
I og med at det er $109 TCOOP sæder, så skal man spille TCOOP. Men man vælger selv hvilken turnering man vil spille.
Godt spørgsmål. Hvis man ikke kan afregge og spille en anden, så PM mig lige efter turneringen, så finder vi en løsning på det.
Ja, men der er 3 $109 turneringer. Men self mindre aktuelt hvis man VIL spille NLHE. Troede faktisk der var flere $109 turneringer.
Hvad dag starter/liver den spillet ?
Im in ,men må late reg :( sønnen skal køres
Den starter kl 12.00 og det er søndag :)
Bah.. så bliver det uden mig, er ikke hjemme den søndag :/
ryger med AA vs JPGarcias flotte K7s efter jeg har 3 ettet ham pre med en caller af mit3et
flop K 10 7 svær at komme væk fra
Jeg spillede som lort er var hutigt ude! Til gengæld har jeg planer om at tage Hot 11 ned :)
Fedt at spille mod jer PN :)
Good luck, mit nick er Riverblock:)
Argyle
15/30 Han raiser utg til 90 jeg ca320 en caller + ham (håer du forstod det)
Ren lallez0r value:
www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/12616274_D17A15D3F5
Kartze skrev:
Argyle
15/30 Han raiser utg til 90 jeg ca320 en caller + ham (håer du forstod det)
Du siger 300... Men ja, det fucker det lidt op med over-callet fra SB - gav mig lidt for gode odds... og floppet var også OK
Det er i orden. ja havde han ikke callet var det et tyre kald af dig :)
Fatter ikke linjen i den hånd der tvinger mig i push/fold. Ender med 66 mod QQ for 20 ish bbs.
Kunne måske godt have nittet den. Men var ikke 100% på top9, hvis jeg gjorde.
miks77 skrev:
Lækkert at blive bubbleboy, ik Argyle?
Hverken første eller sidste gang ;)
Fedt at shippe for så at se at den eneste holdem tour er søndag kl 12, dagen efter 3 af mine bedste kammerater holder samlet 30 års fødselsdag. Lige før jeg overvejer den der plo h/l...
Anyway, tak for god value PN!
Jeg præsterede at tilmelde mig 30min inden start, og stadig glemme turen.
11$ addet value fra mig
GodteTerkel skrev:
11$ addet value fra mig
Købte du dig ind 2 gange? ;) Wp tho!
Burnz skrev:GodteTerkel skrev:
11$ addet value fra mig
Købte du dig ind 2 gange? ;) Wp tho!
Nej, købte mig ind én gang, men sad ude i hele touren, fordi jeg glemte jeg havde tilmeldt mig :D
var bedre end mig, reggede 3 min før den lukkede, spillede hånd 3 allin 77 mod 22 river 2 gg :D
Ahh, troede det var 11 :D