Det er første gang jeg har oplevet dette.
Hvad er jeres vildeste erfaring?
Ps. Har nok spillet over 200.000 hænder og har stadig ikke ramt Royal straight flush :-D.
4 ens - 3 gange indenfor 1022 hænder
Oplever godt nok ikke 4-ens så tit, men jeg har dog fået Royal Straight Flush. ...
Har ramt 4ens 4 gange på 40min tror jeg det var :D
Har ramt 4ens før river 3 gange på en dag, har dog kun 2 Royals siden 2002 :(
Skal lige siges at det kun gælder nlh :)
jeg har på ingen måde spillet 200.000 hænder. men det vildeste jeg har prøvet var at vinde med 4 ens over 4 ens. og jeg fik en gang straight flush 2 gange på floppet inden for 4 min.,
aldrig fået royal heller
Jeg har fået royal én gang! Og fandme om det ikke var da jeg lige så skulle hvad limit hold em var:(
jeg har fået en royal flush i en turnering mod en der var tvunget allin i BB. det er også en trist pot at vinde
2 gange Royal + 2 gange K høj og Q høj straight flush på en uge :) mener det er 2 måneder siden. Ellers sad en m8 ved siden af mig hvor han fik AA 3 gange i træk på samme bord. Synes den slår det meste..
Fik straight flush i min første online hånd nogensinde.
RF er jeg stoppet med at tælle
jeg har fået 4 ens 2 gange indenfor 200 min i live game,
tabte den ene og den anden fik jeg kun blinds ud af
rimelig nedtur
fik RF i min første omaha-session... vist også min eneste vindende omaha-session :D
3 gange raketter i træk i samme tour. Alle AI pre og alle vundet :) At det så ikke var det vildeste $-wise, tja...
www.pokernet.dk/forum/164839-3-aa-i-rap.html
Det vildeste jeg har prøvet:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=165967
har prøvet i cashgame, at tabe til 4 ens 3 gange i træk,
det har jeg kun prøvet den ene gang, men glemmer det aldrig,
simpelthen en gang setups, svineri for at sige det lige ud.
har aldrig prøvet det.
Igår fik jeg dog AA tre gange i træk. Det var i 35k gt 10$ rebuy på ipoker - det hjalp dog intet da jeg tabte 2 af gangene - begge allin preflop. AA vs KQ og KK samt AA vs Q10 og QK .. Begge gange var det pots for at blive cl.