så er det i morgen fredag der er 4 x 5000$ freerolls på ladbrokes...
den første er allerede kl 13:30 (middag) og jeg mener der er reg 2 timer før såååå hvis du vil med så vær klar til reg ca 11:30 til den første runde.....den næste er ca 16:30...osv...4 ialt..
det er jo den rene fest kom og nap lidt hjem til oz danskere ;o)
håber vi ses på finalebordet hihihi
4 x 5000$ freeroll på ladbroke
nåå ja hvis i ikke gider så la da bare vær...så er der mere til mig...
kikker fornærmet rundt
( o) ( o)
......OO
L----------
Skal vi spille lidt for "konge og fædrelandet" ;) Så slipper vi for at se bryllup i fjerneren :D
De venligste hilsner
Daniel Nielsen
*GGG* vil oz hellere spille poker end til bryllup...lets play
loffe nej det er for free...kom bare og vind en hel masse:O)
Hvonår starter resten?
Har lige fået besked på at jeg har et møde der starter kl. 15.
Altid herligt fredag eftermiddag....................
ups...der er KUN 2 5000"er i dag og to mere i morgen..så dem der ikke når det i dag har oz en chance i morgen...
der er penge til de 70 første pladser!
Det skal lige siges at nummer 2 5000$ freeroll er kl. 18.30 og nummer 3 er først i morgen kl. 13 og nummer 4 også i morgen kl. 18.30
Konklusion: Der er faktisk kun 2 stk 5000$ freerolls idag og altså 2 i morgen.
PIS!!!
Så kan man blive kaldt til møde klokken 14 når man nu lige havde glædet sig til at freerolle sig ud af et tv bryllups helvede (selv en royalist kan få for meget)....
De venligste hilsner
Daniel Nielsen
Jeg er osse med
HAVDE 9000 FØR BREAK MEN ER UDE NU... ALL IN MED AA mod AKs..... farvel til mig da floppet kommer KKx
sad med QQ og flop 2-5-9
allin....og en sad med 5-5
æv..ud som 47 (ZAPERA)
Hvorfor kan man som GUEST ikke
tilmelde sig denne freeroll ?
Skriver ....Buy in ......
det kan du oz sagtens...du opretter dig som real player og behøver ikke at indbetale noget som helst...og så er det bare at gå igang...44 mins reg endnu...skynd dig
Hej
Så siger de " du er oprettet som
Real player
---- ny account - contact ..
Hvad er galt ?
Røg ud på den første hånd......Det kører bare :-)
Nogen som har problemer med at opgradere softwaret til Ladbroke.
Når jeg prøver at gå ind på siden, så siger den bare:
Retrying Upgrade...
og så sker der ikke en dyt, selvom man venter 10-15 min.!!
ja der har oz været en del "frys" idag og har måtte genstarte min pc..men til sidst kørte det da !
Jeg er klar igår røg jeg ud som nr.150 med 66 mod A4, så i dag skal det være...
Martin
jeg har stadig problemer med at få ladbrokes til at køre... den bliver ved med at: Retrying Upgrade...!!!
Jeg har forsøgt at re-installere softwaret, men lige lidt hjælper det!
Jeg har også skrevet til Ladbrokes, men ingen svar. Jeg har forresten samme problem med Expekt!
Hvad kan jeg gøre?
@mortenrye...... hvilken internetforbindelse har du? Det kan evt. have noget at gøre med at din firewall kan være slået til eller at din computer ikke har direkte forbindelse til internettet. Typisk hvis man har kabel-internet. Helt specifikt tror jeg at der ikke er adgang til den port som softwaren prøver at opgradere igennem.
@AndersK! Tusinde tak skal du have! Nu virker det! Det var min firewall. Jeg havde ikke tænkt på at det kunne være den, da der ingen problemer var med NordicBet...
Vi ses ved finale bordet her til eftermiddag....
hey morten, jeg skal da ha" del i gevinsten, hvis du vinder ;-)
.....Betragt det som konsulent-betaling....haha
Jeg er sku ikke alt for heldig lige øjeblikket.
Blev nr 134, havde AA mod A8. 2 8´ere på floppet.
@vappe:
Jeg er ked af det, men det var mig der sendte dig ud. Da du havde raiset pre-flop, var jeg næsten sikker på, at du ville komme kraftig ud efter floppet, og det gjorde du må man sige (all in).
Røg senere ud efter at have floppet 2 par. Der var dog en der sad med pocket KK, og han fik et set på turnen.
Hilsen
DTM