$400 længerevarende projekt

#1| 0

Hej PN.

Jeg går pt med tanken om et lille projekt for at byde ind med lidt mere til staking, end hvad jeg hidtil har gjort. Jeg er forholdsvis ny herinde, så dette er mit første projekt. Derfor er kommentarer naturligvis kærkommen. Dette er blot et forslag.

- Jeg forestiller mig et projekt, der starter i starten af december, hvor hesten og jeg evaluerer hver måned om planerne frem.

- Der må spilles mtts og sngs op til $8
- Jeg sender $200 til at starte med og holder $200 for hesten.
- Der spilles med Cake, såfremt hesten får brug for at skulle reloade $200
- Der må spilles på alle sites
- Pengene skal overføres via bankoverførsel.
- + ROI er ikke et must, men klart at foretrække
- Har ikke noget krav til volumen, du skal blot spille, når du er 100% fokuseret.
- Jeg vil have informationer om hesten udenfor PN (skype, msn, facebook osv).
- jeg kan til en hver tid bede hesten om at sætte sig ved et cashtable med fuld rulle.
- Planen er at dealen fortsætter til vi når $2000, men det evaluerer vi sammen på hver måned.
- Dealen bliver hele vejen igennem 50/50 efter stakeback.

Dette er blot et lille udkast til projektet. Kom gerne med kommentarer/ændringer :)

Mvh
Balsgård

Redigeret af balsgård d. 17-10-2011 13:56
17-10-2011 13:01 #2| 0

Ser fornuftigt ud.

Jeg tænker du skal have lidt med omkring procentfordelingen af overskuddet. Er det en 50/50 deal eller hvad tænker du?

GL

17-10-2011 13:06 #3| 0

det er rettet :)

17-10-2011 13:30 #4| 0

@Balsgaard

Ser rigtig fornuftigt ud, gl med det og håber du finder en god hest.

Hvis det var mig, ville jeg udbyde dette stake med cake, hvis du nu beslutter dig for at reloade hesten ved bust.

50 bi(8$) burde vær fint, dog lidt agressivt, men det passer bedst i min ånd.

Krav om at altid kunne sætte sig med fuld rulle ved cashgame, kan jeg personligt godt lide, og ellers mulig afregning til ny rulle hver måned er også en option.

Håber du kan bruge mine tanker,

Mvh.

James

17-10-2011 13:33 #5| 0

Har rettet lidt. Tak for det JamesBon :)

Ja, jeg ved godt, at BI er lidt agressiv, men det gør mig nu ikke noget.

17-10-2011 13:58 #6| 0

Har lige rettet lidt, så det nu kun er bankoverførsel der er muligt. Dette er gjort fordi, jeg ikke er helt sikker på, hvordan de nye regler for MB bliver i det nye år.

17-10-2011 14:40 #7| 0

gl balsgård

havde klart søgt hvis jeg ikke havde en go deal igang allerede. synes din krav er meget rimlige. håber du og kommende hest får susces.

17-10-2011 15:36 #8| 0

Tak hamsjelv :)

P.s: Vælger først om 1 måneds tid ca, så der er masser af tid til at søge

17-10-2011 15:47 #9| 0

hehe min køre resten året

17-10-2011 15:54 #10| 0

Også mere en generel besked til alle :)

17-10-2011 18:12 #11| 0
balsgård skrev:
Tak hamsjelv :)

P.s: Vælger først om 1 måneds tid ca, så der er masser af tid til at søge

Kan se du skriver du ikke har krav til volummen, men lidt må du have i tankerne

Overvejer selv at søge , men igen et projekt der starter sidst i november ( december er jo en måned hvor man er til mange ting og ikke har den tid man skal for at ligge en ordenlig volume i projektet )

du skal dog have et gl med på vejen

17-10-2011 18:34 #12| 0

Hej Balsgård. Da jeg pt. står uden nogen deal, smider jeg en ansøgning her :)

Vil gerne søge til $4.50 180 mands på Stars. Føler jeg gør det godt i disse, og derudover har jeg en god kammerat, og god pokerspiller ved min side, som altid er klar til at hjælpe og analysere på mit spil.

De eneste stats jeg kan vise er OPR. Her er jeg i et mindre overskud, dog er mit sample ikke ret højt.

OPR

Held og lykke til den kommende hest og dig som staker :-)

Redigeret af rottenpede d. 17-10-2011 18:35
17-10-2011 18:52 #13| 0

@HomeMade

Selvfølgelig går det ikke, hvis hesten næsten ikke spiller, men grunden til jeg skrev det på den måde er, at jeg ikke vil have, at hesten skal føle sig nødsaget til at spille et xx antal tours om ugen for at nå en vis volume. Foretrækker langt hellere, at hesten så kun spiller 1 gang om ugen og så med 100% fokus.

Ved også godt, at der kan være travlt i december måned, men jeg er meget tolerant hvad sådan noget angår, så mon ikke det går :)

@rottenpede

Super med din ansøgning. Skal nok tænke over det :)

Redigeret af balsgård d. 17-10-2011 18:54
17-10-2011 18:58 #14| 0

Lækker stake.. jeg søger måske. skal lige se hvordan mit månedsspil i november går på PokerStars.fr for så kunne jeg da godt være fristet til at søge..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar