Har grundet studier lige haft en længere periode uden poker, men er begyndt at starte op igen... er lidt i tvivl om flere situationer så poster et par formentligt standard hænder herinde... here goes
har ikke haft de helt store opgør med villain men han virker ret standard abc uden de vilde moves..
***** Hand History for Game 5517396283 *****
$400 NL Texas Hold'em - Tuesday, December 19, 14:45:04 ET 2006
Table Jackpot #1304640 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: pjevsen ( $1139.95 )
Seat 6: Boriska_ ( $357.50 )
Seat 4: ironman333 ( $388.70 )
Seat 5: UTBRYTARKUNGEN ( $400 )
Seat 1: goremoe1 ( $397 )
Seat 3: gangsta140 ( $400 )
UTBRYTARKUNGEN posts small blind [$2].
Boriska_ posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ T♠ T♥ ]
>You have options at Jackpot #1304940 (No DP) Table!.
goremoe1 folds
>You have options at Jackpot #1304632 Table!.
pjevsen raises [$15]
gangsta140 folds
ironman333 calls [$15]
UTBRYTARKUNGEN folds
Boriska_ calls [$11]
** Dealing Flop ** [ 2♣, 3♦, 2♠ ]
Boriska_ checks
pjevsen bets [$42]
ironman333 calls [$42]
Boriska_ folds
** Dealing Turn ** [ 3♥ ]
pjevsen checks
>You have options at Jackpot #1304632 Table!.
ironman333 bets [$116]
pjevsen is all-In [$1082.95]
like?
400 NL - 1010
I Like very much..
Lige for ordens skyld, kunne det være lækkert at høre hvordan du selv har spillet, altså hvordan vildanden opfatter dig. Du er et par buy-ins oppe, så du må have ramt en form for skrub af en slags. Med hensyn til villains range have vi vel hørt fra de fire store par pf, og med dit read på ham, er de lige som næsten ude af billedet, da det bestemt ikke er standard abc at bare kalde her på nl400 med JJ-AA. Det efterlader en hulens masse små pocket pairs plus høje billedkort som er ude at floate. Kan ikke se en standard nl400 kalde med en 3 eller en 2er pf.
Så jeg går ud fra at dit spørgsmål er om du mister value, ved at check re-raise her. Synes det virker super, især hvis du laver det her play med air i ny og næ. Check re-raise er nok det play der virker mest styrke på nl200 hvor jeg har mine græsgange normalt. Vildanden har jo været så venlig allerede at ligge halvdelen af sin stak, og det er nok det optimale du kunne have fået ud af ham anyways.
my five cents
Jeg er ret standard abc, og der er ingen hænder i min range i dette spot, som slår dig...
I like plenty.
tankerne bag var egentlig at JJ-AA havde jeg hørt fra PF... altså må jeg overveje om A2s, A3s er i hans range... sandsynligheden for det er 44-99 er dog i min bog ret stor hvorfor jeg laver movet...
"tankerne bag var egentlig at JJ-AA havde jeg hørt fra PF... altså må jeg overveje om A2s, A3s er i hans range... sandsynligheden for det er 44-99 er dog i min bog ret stor hvorfor jeg laver movet..."
Du vil ikke have flere penge ud af 44-99 eller hvad?
det er jo ikke sikkert han har et PP - og jeg laver jo et CR enten for at få lukket hånden her eller få ham til at lave et marginalt call... vil ikke afvise mit spil er lidt rustent, men er det ikke bedre end at skyde second barrel og han folder 44-99???
Den sidste kan jeg svare på...:
JO!
PS jeg elsker dig...
ok - tak for kommentarerne - villain tænkte lidt og callede med A5o.
"villain tænkte lidt og callede med A5o."
Lool "Split pot my arse!" :)