***** Hand History for Game 2973420791 *****
$400 NL Texas Hold"em - Thursday, November 03, 08:07:02 EDT 2005
Table Table 66275 (6 max) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: pjevsen ( $658.10 )
Seat 2: boobs4000 ( $219.94 )
Seat 6: tistos ( $975 )
Seat 3: iceman858 ( $369.30 )
Seat 5: mwb138 ( $288 )
tistos posts small blind [$2].
pjevsen posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ 2♦ 6♦ ]
boobs4000 calls [$4].
iceman858 calls [$4].
mwb138 calls [$4].
tistos calls [$2].
>You have options at Table 65805 (6 max) (No DP) Table!.
pjevsen checks.
** Dealing Flop ** [ 6♥, A♠, 6♠ ]
tistos checks.
pjevsen bets [$20].
boobs4000 folds.
iceman858 folds.
mwb138 folds.
Jakeis9 has joined the table.
tistos calls [$20].
** Dealing Turn ** [ 2♥ ]
tistos checks.
pjevsen bets [$45].
tistos raises [$90].
pjevsen raises [$130].
Er dette det rigtige at gøre?? - havde egentlig et read på ham der sagde han at typisk gayraisede i forhånd når han kunne lugte svaghed (bluff)..han skrev efterfølgende han var på et spar træk...
400 NL - Call el Raise
Det synes jeg da ser fint ud.
Hvis man kigger på villains handrange ifht. hans linje i hånden, kan du ikke sætte ham på andet end en 6"er (og så selvfølgelig mulighed for et flushdraw hvis han er retti tricky), og skal derfor reraises alene for value.
Jeg tror måske alligevel jeg caller hér 25% af gangene for så at raise river all-in når Villain forhåbentlig stikker ud (med mindre selvfølgelig et A rammer).
- Asger
Mener det er en meget skidt størrelse du vælger at raise. Klart den giver gode odds, men den viser også noget om styrken på din hånd. Du forsvarer ikke mod et spartræk overhovedet. Det ligner det det er, nemlig et valuebet fra et hus.
Hvad jeg vil gøre kommer lidt an på modstanderen, hvis han kan lave det move der med et spartræk/es er det nok bedst at calle og lave et eller andet valuebet på river som du tror han vil calle (hvis sparen misser og du har ham på det, kan du fx checke for at inducere et bluff, hvis du har ham på esset må du valuebette).
Hvis han derimod kun kan lave det raise der med 6"erne mener jeg du bør skubbe nu, han kan næsten ikke smide med mindre han har ~63 eller noget i den retning.