Er dette et call uden reads??
#Game No : 2963856501
***** Hand History for Game 2963856501 *****
$400 NL Texas Hold"em - Tuesday, November 01, 11:14:57 EDT 2005
Table Table 67885 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: jakesedge007 ( $288.10 )
Seat 2: O_outro ( $408.70 )
Seat 3: Donze ( $408.50 )
Seat 4: pjevsen ( $415.10 )
Seat 5: mitchyd ( $377.40 )
Seat 6: W00dChuck ( $398 )
mitchyd posts small blind [$2].
W00dChuck posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ A♠ Q♣ ]
>You have options at Table 65588 (6 max) (No DP) Table!.
jakesedge007 calls [$4].
O_outro folds.
Donze calls [$4].
pjevsen raises [$20].
mitchyd calls [$18].
W00dChuck folds.
jakesedge007 calls [$16].
Donze calls [$16].
>You have options at Table 65588 (6 max) (No DP) Table!.
** Dealing Flop ** [ T♣, 2♣, Q♦ ]
mitchyd checks.
jakesedge007 checks.
Donze checks.
pjevsen bets [$60].
mitchyd calls [$60].
jakesedge007 folds.
Donze folds.
** Dealing Turn ** [ 8♠ ]
mitchyd checks.
pjevsen checks.
** Dealing River ** [ 2♠ ]
mitchyd bets [$225].
pjevsen ??
400 NL - Call
Det er vel 9J og TQ vi frygter. Ville han ikke raise TQ på floppet, da det umiddelbart er rimeligt farligt? Jeg kan ikke se ham calle floppet og checke turn med TTP. Med 9J, ville hans river bet da være potsized, eller ville han forsøge at malke med et mindre bet?
@Orca: Potten på river er 200 right?
Jeg synes den er tough at calle den hér med kun TPTK. Er jeg helt uden reads, hælder jeg til et fold. Det er satme sjældent at folk banker ud potsize på river med en hånd, TPTK kan slå.
Jeg synes du skal revurdere, om du vil checke turn hér. Boardet er super drawheavy, så jeg vil helst ikke give draws for gode odds. Du skal selvfølgelig være parat til at lægge din AQ, men det er du tydeligvis også, når du poster den her hånd.
- Asger
@AB
Jo, potten må være på ~200. Jeg er enig i at TPTK er en usikker hånd her, men jeg synes ikke jeg kan se noget umiddelbart mønster i hans betting. Et turn bet ville mulgvis gøre det lettere for os at definere hans hånd, men da TPTK er så svag en hånd, så synes jeg samtidig det er okay at holde potten lille. Samtidig vil det netop kunne inducere et bluff/semibluff fra en svagere hånd.
@Orca: Ja, jeg er udmærket klar over det fornuftige i at checke turn. Jeg mener dog oftest det skal gøres på et mindre drawheavy board end det her.
Men ville du calle sådan et bet her - uden reads?
jeg ville kalde... Tror han har et pp som ikke har ramt, og han fornemmer svaghed i dit turn-spil... Eller AK♣ ....