PF raiseren og jeg har haft et par encounters før bl.a. hvor jeg tog hjem med set mod hans overpar..
Han spiller ret solidt...intet read på den anden
***** Hand History for Game 5147845363 *****
$400 NL Texas Hold'em - Monday, September 11, 08:31:11 ET 2006
Table Monster #1277884 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: mousse444 ( $345.30 )
Seat 2: ItsMarioJR ( $459.10 )
Seat 3: aidfingers ( $149.10 )
Seat 4: pjevsen ( $1179.10 )
Seat 5: luckylarry44 ( $1166.98 )
Seat 6: MikoHikori ( $446.30 )
aidfingers posts small blind [$2].
pjevsen posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ 3♣ 3♦ ]
>You have options at Monster #1277203 Table!.
luckylarry44 raises [$18].
MikoHikori folds.
>You have options at Monster #1277762 Table!.
mousse444 calls [$18].
ItsMarioJR folds.
aidfingers folds.
pjevsen calls [$14].
** Dealing Flop ** [ 9♥, 3♥, T♦ ]
>You have options at Monster #1278002 (No DP) Table!.
pjevsen bets [$45].
luckylarry44 calls [$45].
mousse444 calls [$45].
>You have options at Monster #1277203 Table!.
** Dealing Turn ** [ Q♦ ]
pjevsen ??
Hvordan spiller i den herefter???
400 NL - Deep set
Jeg vil holde leadet her og stikke en 150-agtigt.
Det kommer selvfølgelig helt an på, hvad de 2 andre siger til det bet, hvordan jeg spiller den derfra.
Hmm kommer vel lidt an på hvad du mener de kan sidde med... kan luckylarry raise med KJ som first in her? Går ud fra 99 og TT klart er i hans range?
Anyways, tror jeg skyder stort på turn, 175-ish for at beskytte mod AKs, KQs, AJs osv... Ved ikk helt om det er en fejl på det limit her, syns ikk den er verdens nemmeste at spille sådan her, men vel os derfor du har postet den :D
Yesh.... Men anyways, både ruder og hjerter er katastrofale kort ligeså vel som J's... K er noget semi crap og esser heller ikke ligefrem et velset kort, så holder nok fast i at skyde 175 her og så kommer al fremtidig action selvf an på de to's action herefter...
Jeg potter turn og skubber stacken ind på et re-raise. Den eneste hånd jeg frygter her er QQ og K♥J♥ fra luckylarry44. Da du siger han spiller solidt kan jeg ikke sætte ham på enten 99 eller TT, da en solid spiller giver renakke på et så draw-farligt bord. på floppet.
Og som dilleren er inde på, er der rigtig mange grimme river kort der kan dukke op.
Dog er det sandsynligt han som sagt har været ude og spike med QQ og K♥J♥. Hvis det er tilfældet vil jeg mene der ikke er andet at gøre end at stacke ham af. Du siger du tidligere har taget hans stack med set mod overpar. Lyder som om han har overspillet en smule?
Hvis han gør det går jeg også ud fra han kan overspille QT eller Q9 hvis han da gerne spiller små-agro pre-flop?
Mousse444 der kun sidder med et buyin er der ikke andet og gøre end at stacke af, hvis han har dig domineret...
@ saibot
ikke at jeg har stacket ham, bare at jeg har taget pots fra ham!!
pjevse-basse kan vi få en afslutning på denne hånd, nu da der alligevel ikk er flere herinde der faktisk gider kommentere? eller i hvert fald bare et kort mere og kommentere på...
:D