Ingen reads
***** Hand History for Game 3867470994 *****
$400 NL Texas Hold''em - Saturday, April 01, 18:13:17 ET 2006
Table Table 96683 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: bison22 ( $150.80 )
Seat 2: rsoxwrx ( $216.20 )
Seat 3: pjevsen ( $430.90 )
Seat 4: TheKlamper ( $501.30 )
Seat 5: gskgsadz ( $527.10 )
Seat 6: raycombs ( $400 )
gskgsadz posts small blind [$2].
raycombs posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ T♣ T♥ ]
bison22 folds.
rsoxwrx folds.
pjevsen raises [$16].
TheKlamper folds.
gskgsadz calls [$14].
>You have options at Table 96508 Table!.
raycombs folds.
** Dealing Flop ** [ 5♦, T♠, 9♥ ]
gskgsadz checks.
pjevsen bets [$25].
gskgsadz raises [$80].
pjevsen calls [$55].
** Dealing Turn ** [ 2♦ ]
gskgsadz bets [$120].
pjevsen is all-In [$334.90]
gskgsadz folds.
pjevsen does not show cards.
400 NL - for aggresivt??
Synes det ser fint ud...
Evt. bare call og lade ham skyde igen på river og push...
Hmm, han kan have QJ på flop, men han semibluffer meget hårdt på turn, og havde han QJ, burde han nok calle, da han ikke kan sætte dig på trips.
Nej, egentlig fint spillet. Det frække havde været at checke, da han på flop og turn tager teten. Jeg tror, at han har to overkort eller 66-88. Det er mit bud på en handrange.
Jeg synes det er fint - hans linie (indtil foldet) ligner meget et underset.
AA og KK ville han nok reraise PF, men det er da en mulighed. QQ og JJ ville du måske kunne extracte på en blank river, men der er mange kort du ikke vil se, med mulige flush og straight træk.
Jeg synes at fordelen ved at calle for at extracte fra JJ og QQ (usandsynligt også 2 par) bliver opvejet af risikoen for at villain rammer et stærk draw, så jeg synes skubbet er fint. Med 3:1 odds, vil han endda muligvis betale dig af med et draw.
@pjevsen
Hey
Den er da spillet lige som den skal..
Synes tit man ser de checkraises fra oop villains der
mistænker dig for et preflop steal fra CO,og samtidig rammer floppet delvist og lige vil kigge dit cont. bet efter i sømmene.
At han skyder igen på turn efter dit call, virker som om han fuldstændigt overspiller et mid pair eller AT.At sætte ham på pp over 8 er ikke sandsynligt da han ville benytte chancen af dit preflop raise til at bygge potten op.
Kan være det bare er mig men sad jeg i sb med JJ eller bedre og Hero raiser standard 4bb , vil jeg reraise ret tit og skyde agressivt på 99% af flopsne.HU SH er JJ+ da en monster holding :-)
Hans fold på turn,efter eget lead vidner da også om overspil af draw/TP hånd.Du får nok ikke mere ud af ham alligevel,og med så stort lead er det åbentlyst her man skal ind med $$.
GL!
Jeg synes det ser fint ud.
NL400-spillere har lettere ved at calle raises end et push på river (jeg tror det har noget med beregning af potodds at gøre). Desuden er der retti mange kort på river, der enten kan tage din action eller gøre sig second-bets.
- AB
Jeg undrer mig...
Ita skriver,
"Hmm, han kan have QJ på flop, men han semibluffer meget hårdt på turn, og havde han QJ, burde han nok calle, da han ikke kan sætte dig på trips."
Hvorfor kan han ikke sætte hero på et set? Og hvis ikke, hvad har Hero så? Med QJ trækker villain til otte outs mod AA, KK og QQ, og får <2.5 fra potten? Så hvorfor bør han så calle?
"Nej, egentlig fint spillet. Det frække havde været at checke, da han på flop og turn tager teten."
Umm? Hvordan checker man, når man har position og villain "tager teten" på begge streets?
Villain: "Bet 100"
Hero: "ok, jeg checker - burn and turn please"
..?
"Jeg tror, at han har to overkort eller 66-88. Det er mit bud på en handrange."
Det ligner en helt standard AK, ingen tvivl om det.
...
Og så en anden ting, jeg tror liiiiggge jeg giver den en tand mere preflop.
Så hagler det ned over stakkels Ita_est igen :-(
Jeg er sikker på, han ikke mente det med at kalde en allin, hvor man "at best" er 30% fav.Har Villain Q♦ J♦ kan han da mod en evt Hero med bare Tx no ♦ være helt oppe på 48%..men det er vist ret teoretisk i dette tilfælde...
@Ita_est
Check dine posts inden du sender - Det ser ud til at du får på nakken når du dummer dig :-)
Gn folks
Jeg vil ligge og drømme om i aften, hvor hidtil uset skrub indfandt sig....siiiiiickk stuff.
220$ profit uden at vise sine kort/mulighed for bad beat på river.. det er nu ikke noget at være ked af.
Det ser fint ud..
@Kripke... så alt i alt er du enig med ita_est omkring håndens forløb???
:D:D:D
Ser fint ud!
Preflop:
Standard
Flop:
Godt bet - fint at kalde og lade ham bette ud på turn.
Turn:
Du giver ham odds 1:4, hvilket ikke giver et draw odds til at kalde.
Et mindre raise kan give odds for ham.
Alt i alt: Fint spillet! =)