Vil godt lige have lidt feedback på hvordan jeg spiller denne hånd og evt. hvordan i ville have spillet den??
Har ikke spillet så meget med villain, men han er dansker og virker aggresiv og nogenlunde..
***** Hand History for Game 4543788316 *****
$400 NL Texas Hold''em - Sunday, June 18, 13:23:21 ET 2006
Table Table 106503 (No DP) (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 4
Seat 2: pjevsen ( $396 )
Seat 4: No_remorse1 ( $404 )
Seat 3: dragaracer ( $400 )
Seat 6: lostludo ( $0 )
pjevsen posts small blind [$2].
dragaracer posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ Jc Jh ]
velicovr has joined the table.
No_remorse1 raises [$15].
lostludo has joined the table.
pjevsen raises [$48].
dragaracer folds.
No_remorse1 calls [$35].
** Dealing Flop ** [ J♠, 5♥, 4♥ ]
pjevsen bets [$75].
No_remorse1 calls [$75].
** Dealing Turn ** [ 7♦ ]
pjevsen checks.
No_remorse1 checks.
** Dealing River ** [ 9♣ ]
Moni73 has joined the table.
pjevsen bets [$150].
kan ikke sætte ham på knægten, da det er usandsynligt, så har ham på et mellempar..
sad egentlig og fortrød at jeg bettede så meget på river, da jeg committer mig selv, og viser villain at han ikke kan bluffe mig af potten...
400 NL - JJ
Jeg skyder turn her også, jeg forestiller mig ikke at Villain har en hånd ala TT-66, som han caller dit flop bet med. Enten er vi oppe mod et overpair, eller et flushdraw, jeg better for at beskytte min hånd mod drawet.
På river better jeg kun halvsvagt hvis jeg tror villain er tricky, og kan finde på at raise mig af min hånd med et missed draw.
Mickey
@ Mickey
De fleste på det her niveau caller floppet med 66-1010, for at se om det er et Continuation bet med AK~ jeg skyder på floppet...Da turn ikke er farlig vil jeg give ham chancen for at bluffe...
Der er vel ingen logik i det for ham, at "bluffe" turn, hvis han tror du har missed AK/AQ? Så er det jo nærmere ham der skal checke bag på turn, for at calle et river bet som han tror er missed AK eller lign.
Jeg better turn her hver gang tror jeg.
Mickey
@Mickey21
Gemmer der sig et spørgsmål i dit indlæg?????????????????????
Jeg synes det er fint spillet hele vejen igennem.
Dit river bet er lidt so-so.. Jeg better nok lidt mere for at prøve at ligne AK der forsøger at samle op. Eftersom han checker bag dig på turn kan et set udelukkes og den eneste value du har tilbage er derfor enten hvis han forsøger at bluffe dig af potten eller betaler af fordi han tror du er på bluff.
Jeg tror ikke han vil forsøge at skyde dig af et overpair lige meget hvad du better på river så dit bet kan næsten ikke blive for stort. Hvis du better $50 for at give ham lov til at bluffe så tror jeg bare han caller med næsten alle de hænder han kan have for at se om du har AK.
Der er da logik i at bluffe turn, hvis du har din modstander på AK/AQ og han ikke har ramt.
Det er jo ikke et bluff så, det er et valuebet (hvis du har et medium par)
Mickey
Jamen det jeg mener er at når man floater er det jo (næsten) ligegyldigt hvad man har hvis man kalder cont. bettet og han så tjekker på turn. Så er det jo man kan tage den ned tit hvis man er i pos. og jeg tror det var det pjevsen hentydede til.
Jeg byder helt sikkert turn igen. Jeg kan faktisk overhovedet ikke se en motivation for at checke turn.
Der er farvetræk derude, og der er masser af hænder, villain også vil give dig action på.
- AB