***** Hand History for Game 4811047169 *****
$400 NL Texas Hold''em - Wednesday, July 26, 10:22:40 ET 2006
Table Monster #1277490 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 5
Seat 4: sandmain ( $443.81 )
Seat 6: BinbsKGB ( $680.60 )
Seat 2: pjevsen ( $387 )
Seat 3: trizek17 ( $0 )
Seat 5: stcalho ( $217.66 )
pjevsen posts small blind [$2].
sandmain posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ A♥ J♥ ]
>You have options at Table 106047 Table!.
trizek17: nh
stcalho folds.
BinbsKGB folds.
pjevsen raises [$13].
trizek17 has left the table.
>You have options at Table 106221 (No DP) Table!.
sandmain calls [$11].
** Dealing Flop ** [ 3♥, 2♥, 4♥ ]
pjevsen bets [$22].
sandmain raises [$50].
pjevsen calls [$28].
** Dealing Turn ** [ Q♦ ]
pjevsen checks.
duke1555 has joined the table.
sandmain bets [$100].
pjevsen ??
Og linjen so far???
400 NL - linjetjek
Superlækkert call postflop, du kaster lidt ekstra reb ud til ham. Dejlig køligt spillet.
Superlækkert call postflop, du kaster lidt ekstra reb ud til ham. Dejlig køligt spillet.
Jeg skyder 250 i skægget på ham....
Sætter ham umiddelbart på TT/JJ, måske AK med Kongen i hjerter. Derfor, tvivler lidt på at han vil calle et stort reraise, så flatcall, og håb på der kommer et kort der gør at han får lyst til at gå all in :-)..
Han har da 5♥6♥ Fold!
;-)
Jeg er nok mest til et call. Hvis du raiser til 250 har du ca 70 tilbage. Så potcomitted er du! Caller du kan vi håbe på en blank river hvor han skyder igen? Checker han river skyder vi 200?
@Pjevsen
Fint spil..ind med pengene før en fjerde hjerter ødelægger et muligt call fra set/str8,eller at boardet pairer.Er han ude i en total sjov vil 9 ud af 10 checke/folde any river alligevel,så at forvente han skyder 3rd barrel på river er vist for meget at håbe på uden reads.
@kspr
Hvordan får du et stealcall fra Villain i bb til TT/JJ/AK?Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det ikke første gang i pokerens historie at der bliver raiset fra sb, efter bordet har foldet.BB reraiser højst sandsynligt på TT/JJ/AK...Svage esser - små sc og off sc''s - mini pps og lign vil måske calle her.
Hvilket kort vil du se der skulle gi villain lyst til at gå allin?En hjerter...nah..så skal han da sidde med K.Alt andet er vel egentlig blanks undtagen noget der pairer boardet...og det ser vi helst ikke her :-)
Jeg siger 150$ paa floppet og skubber turn. Han folder sandsynligvis ikke et set paa floppet og slet ikke en mindre flush, og en del kort kan oedelaegge din action paa turn.
Man kunne også alternativt skubbe flop efter re-raise for at ligne A♥K.
Hvad siger I til den linje?
Tror I, vi ville få calls fra str8s og set - evt highpairs? (små flushes caller self, og det er en fordel da en ♥ på turn, kan være et scarecard.
@ Go Around
Ja okay, havde ikke lige tjekket op på positionerne, og lagt mærke til at det var SB vs. BB. Med det in mind, vil jeg udvide/ændre villains handrange til 55-99 samt SC54+(no hearts - og pånær floppet straight selvf.). Disse hænder mener jeg ikke du får et call fra med Q på boardet.
@Jever
Synes ikke det er optimalt at skubbe på floppet da vi,som du selv siger, kun bliver kaldt af meget få hænder.
Villain gives den bedste mulighed for at forsøge at tage potten på turn ( hænge sig selv ), med eller uden en hånd...vi får oftest et ekstra bet med i potten,da villain har overtaget styringen i potten med raiset på floppet.Mange vil forsøge at følge op på dette med et bet..specielt når der checkes til dem.
(Samme tanke som at checke river oop efter at have sat villain på broken draw - Har han misset kalder han ikke et bet...men han vil måske bluffe potten og man kalder med den bedste hånd.)
Der gives helt klart et indtryk af svaghed fra Heros side ved : Lead - call - check...optimalt imo.