Jeg har spillet ved bordet i omkring 4½ time da denne hånd kommer op.
Reads:
Villain1: Han har været helt oppe og have 4.500$, han er ikke bange for at lave nogle kæmpe overbets med marginale holdings, desuden har han ramt virkeligt godt og lavet noget suckouts i starten. Det er dog gået den anden vej de sidste 2 timer for ham.
Villain2: Han har spillet solidt og han har ligesom mig taget en del af villain1's stack. Har ikke set ham være ude i noget snavs og han virker ganske ABC.
Stacks:
Hero: 1.486,70$, button
Villain1: 2.333,26$, SB
Villain2: 2.960,00$, UTG
Hero: A♣Q♣
Villain2 raiser til 16$, foldet til mig der gør det til 56$, SB caller.
Tilbage til Villain2 der gør det til 160$, jeg caller det samme gør SB.
Pot: 484$
Flop:
J♣T♥2♠
Alle checker.
Pot: 484$
Turn:
6♣
Villain1 checker, Villain2 better 344$, jeg caller det samme gør Villain1.
Pot: 1516$
River:
J♠
Villain1 og 2 checker, jeg går all in for mine resterende 966,7$.
Jeg udelukker at villain1 har noget han kan calle et all in med, det skyldes at han meget ofte har skubbet river hvis han har haft noget med showdown value.
Villain2 har jeg på et overpar.
Comments?
400 NL, meget deepstacked bluff...
hmm..... Synes det er et rigtig nice move du laver.. ville dog være bange for det oevrpar som du læser dem til? Hvad skete der? Jeg tror du bliver kaldt? Eller... Faktisk meget interessant indlæg..
Meh, kan ikke rigtigt se, hvad du prøver at reppe.
Checker du AA/KK/QQ på dette flop?
Checker du JJ/TT på flop?
Don't like, fordi: Der er så uhyggeligt mange bustede draws derude, jeg tror ikke villain drysser et overpar.
Hvis Villain1 laver overbets med marginale holdings, laver han så ikke calls med marginale holdings også? Jeg må indrømme jeg kan heller ikke lide det.
Mickey
@mickey
Har meget sjældent set ham calle, han er stort set altid agressoren hvis han spiller en hånd og kan derfor ikke sætte ham på noget han vil calle 250 bb's på i dette spot.
Som jeg ser det vil villain være specielt bange for TT, da det er mere usandsynligt at du har 22 (for lavt pp) og JJ (allerede to J på bordet), og JT ville du uden tvivl bette på floppet, da du ikke ville give gratis kort til de andre.
Jeg tror ikke du spiller TT på denne måde (check flop, hvor der ligger en straight draw og kalder turn, da flushdraw også indtræffer), hvorfor det bliver svært for villain at sætte dig på TT.
Jeg kan heller ikke lide det.
Villain vil naturligvis være bange for at du har J. Spørgsmålet er så om han ser dig spille AJ-QJ på denne måde...?