400 NL mod Pokernetter

#1| 0

Spillede den her hånd mod Hald8240 her fra pokernet.

$400 NL Texas Hold''em - Friday, June 02, 08:16:16 ET 2006
Table Table 95493 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 4: nadjaflorian ( $693.30 )
Seat 6: HERO ( $400 )
Seat 3: crillo555 ( $429 )
Seat 2: hald8240 ( $449.80 )
Seat 1: R_AKM_74 ( $324.24 )
Seat 5: Drewkamm ( $396 )
Drewkamm posts small blind [$2].
RockSvin posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to RockSvin [ 9 9 ]
R_AKM_74 calls [$4].
hald8240 raises [$20].
nadjaflorian folds.
Drewkamm folds.
RockSvin calls [$16].
R_AKM_74 folds.
** Dealing Flop ** [ T, 9, J ]
RockSvin bets [$40].
hald8240 raises [$80].

HERO?

Hald8240 er LAG og hans preflop range er forholdsvis bred.

02-06-2006 16:11 #2| 0

Et hak over mit normale spil, men derfor vil jeg da godt komme med et bud :D
( Så kan jeg vil lærer noget hvis folk sviner mig til...)

Umiddelbart ser det vil rigtigt nice ud, med mindre han har lavet højere set. Har han lavet straigten har du stadig 35% for at trække ham.

Dog er det jo et underligt lille raise han laver... Du skal betale 40 for 164...

Et så lille raise kan jeg ikke se man vil lave, hvis man har lavet et højere set end dig, ( eller over par for den sags skyld).

Derfor sætter jeg ham enten på en made staight, eller et godt par, med et straight træk.
( KJ, JQ el. lign).

Derfor ville jeg give den et los.. der er 164 i pujlen ( 204 når du har callet), du sidder med 340 ( 300 når du har callet). og han sidder med 350..
Så er spørgsmålet om du skal rykke med det hele med det samme, eller du skal lade lidt være tilbage ( og så alligevel være committet uanset hvad på turn bringer..)

Jeg tror jeg ville smække det hele ind nu..

Comments...? ( anybody... Vil gerne hører om jeg er helt væk).

TOGO

Edit.: stavefejl

02-06-2006 19:42 #3| 0

Call og forsøg at ramme hus, det er KQ alt for ofte.

02-06-2006 19:50 #4| 0

Ved villain hvem du er er?

Jeg tror ikke så meget på et overset - det er et farligt board at gayraise på, der er mange grimme turn kort. Mange kan lide at spille et OESD + par eller overkort (fx. AQ el. QJ), der forsøger at få et gratis kort på turn. Disse hænder caller sjældent et push, så jeg caller turn. Mod mange villains vil jeg derefter leade de fleste non K / 8 turns.

02-06-2006 20:05 #5| 0

lugter rigtig meget af QQ-KK-AA, så jeg caller og hvis alt under 8 dukker op på flopper vil jeg nok få pengene ind i midten.

02-06-2006 20:09 #6| 0

@Xizor: Wtf? Du leader ud i initial raiser på et 3-straight board, han clicker dig, og du sætter ham med det samme på nut straight? Villain er altså hér beskrevet som LAG?

@CG: Well, jeg tror meget ofte jeg vil 3-bette til 180-200 hér, og skubbe alle turns. Men jeg spiller også generelt mere agressivt end dig, så du folder nok desværre en del hænder ved at holde den linje.

Der er mange andre fine linjer, som bliver meget modstander afhængigt. Hvis han byder alle draws og made hands på turn, så CR en blank turn. Alternativt kan du stop''n''go''e ham på en blank, hvis han ofte clicker-flop/checker-turn med et draw.

Uanset hvad, så skal der falde K/Q/8/7 og en interesseret villain, før jeg mucker den her.

- AB

02-06-2006 21:18 #7| 0

@ Asger

Jeg har spillet ~7000 hænder med villain på Party og live med ham 100+ gange. Det er KQ 9/10 gange eller mere her imo.
Undrer det i øvrigt ikke når en LAG laver et clickraise uden megen FE?

02-06-2006 22:10 #8| 0

"Jeg har spillet ~7000 hænder med villain på Party og live med ham 100+ gange. Det er KQ 9/10 gange eller mere her imo."
Fuck mand. Det var satme noget af et read.

"Undrer det i øvrigt ikke når en LAG laver et clickraise uden megen FE?"

Nej.

03-06-2006 12:43 #9| 0

For mig at se kan villain lave det her med relativt få hænder selvom han er LAG. På sådan et board er mit read at han ikke er typen der bluffer og slet ikke med et click raise. Så jeg kan være sikker på at han enten har AA, KK, QQ, eller KQ. AQ er jeg temmelig sikker på at han vil tage en billig turn med. JJ eller TT vil han spille væsentlig hårdere på det flop og jeg tror ikke at han vil raise med 78 men det kan dog ikke udelukkes. Dvs. at jeg groft sagt kan sætte ham på 4-5 hænder hvoraf 3 af dem er jeg foran mod.

Syntes den var møg svær. Et call giver frie kort og ved at 3-bette/skubbe vil det næsten kun være KQ måske AA der caller.

Jeg tænkte at jeg måtte beskytte min hånd mod QQ-AA og lade ham betale for et evt. draw. Måske ikke den bedste konklusion. Men jeg skubbede han callede med KQ og jeg lavede et suck-out med en T på river.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar