***** Hand History for Game 2949874748 *****
$400 NL Texas Hold"em - Saturday, October 29, 16:36:10 EDT 2005
Table Table 64747 (6 max) (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: Bronco351 ( $984.65 )
Seat 3: pjevsen ( $735.10 )
Seat 4: kwiksylver ( $140.80 )
Seat 6: Scottien442 ( $71.80 )
Seat 5: jenn_m_09 ( $440.50 )
Seat 1: mark1325 ( $365.90 )
Bronco351 posts small blind [$2].
pjevsen posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ 5♦ 5♥ ]
kwiksylver calls [$4].
jenn_m_09 folds.
Scottien442 folds.
mark1325 folds.
Bronco351 calls [$2].
pjevsen checks.
** Dealing Flop ** [ 3♣, 4♣, 2♥ ]
Bronco351 bets [$5].
pjevsen calls [$5].
>You have options at Table 68419 (6 max) (No DP) Table!.
kwiksylver raises [$40].
Bronco351 calls [$35].
pjevsen calls [$35].
** Dealing Turn ** [ 3♠ ]
>You have options at Table 68419 (6 max) (No DP) Table!.
Bronco351 checks.
pjevsen checks.
kwiksylver checks.
** Dealing River ** [ 5♣ ]
Bronco351 bets [$95].
pjevsen is all-In [$691.10]
kwiksylver is all-In [$96.80]
Bronco351 folds.
pjevsen shows [ 5♦, 5♥ ] a full house, Fives full of threes.
kwiksylver doesn"t show [ 2♦, 3♦ ] a full house, Threes full of twos.
pjevsen wins $594.30 from side pot #1 with a full house, Fives full of threes.
pjevsen wins $417.60 from the main pot with a full house, Fives full of threes.
Spørgsmålet er egentlig - kan det altid betale sig at skubbe her?? - går ud fra villain sidder med et A - så er det i situationen bedre at raise til f.eks. 300??
400 NL- skub??
Øh.
"kan det altid betale sig at skubbe her??"
-Han foldede, så nej!
"så er det i situationen bedre at raise til f.eks. 300??"
- Svært at vide, men meget tyder jo på det.
Hvor meget man kan trække ud af folk er vel noget af det sværeste at vurdere - specielt UDEN at være ved bordet. Så tror at mange vil have svært ved at svare på dit spørgsmål her.
Hvorfor caller du et kæmpe overbet af potten på floppet? Hvis du tænker på dit straight draw, så har du reelt kun 3 outs jo ? Med et bet, et call, et kæmpe raise, og et call - så er du jo nok bagud?
Either way, hvilke hænder sætter du dine modstandere på ? Jeg kan reelt set ikke komme på nogen tænkelig hånd som du er foran her.
Du har endda small blind med i hånden, som kan have stort set any two, hvilket du jo ikke er specielt interesseret i at være oppe imod, da du ikke aner hvor du er i hånden.
Riveren er jo herlig, du har 4. nuts. Evt ville jeg bare calle Bronco"s river bet, tjek kwiksylver"s stack, god chance for han skubber med den sidste dollar, og dermed finder du bedre ud af hvor meget du kan hive ud af Bronco.
Det er dog lidt risky at håbe på han skubber, men det er fristende at gøre det :) Ellers ville jeg også mene et raise til 300 or so er at foretrække, er formodentlig mange hænder som han caller det raise med.
Mickey
@mickey
Du bliver lige nødt til at forklare mig, hvad specielt der er ved at få ham til at gå all in med 1$ over det originale bud?
Du placerer ganske givet betteren på en raket, og spørgsmålet er, hvor meget du kan hive ud af ham. Det er jo meget spillerbestemt, men uden reads what so ever raiser jeg til ca. 300$
/Mikael
@ DTM
mickey mener jo åbenbart at det vil gøre en forskel at give betteren en mulighed for at knalde mere til den... tror nu heller ikke det gør den store forskel...
@DTM: Der er skam intet specielt i det, udover du får muligheden for at se styrken af din modstanders hånd, og dermed kan beslutte dig udfra det. Umiddelbart tror jeg et gayraise af denne 1$ ekstra all-in ville være passende (altså til 190$~ ialt).
Det er korrekt at dette move er meget spillerbestemt, og skam heller ikke noget jeg praktiserer dagligt. Du har nok ret i at et raise til 300$ er vejen frem. Dog mener jeg godt man til tider kan mixe det op med dette move.
Mickey