rotten1 is at seat 1 with 199.00 Pitjuh is at seat 2 with 473.80 Painovoima is at seat 3 with 489.70 Robbergobb is at seat 4 with 345.16 HERO is at seat 5 with 764.00 Robbergobb posts the large blind 4.00 Painovoima posts the small blind 2.00 Painovoima: --, -- Robbergobb: --, -- HERO: 5♣, 4♣ rotten1: --, -- Pitjuh: --, -- Pre-flop: HERO: Raise 16.00 rotten1: Call 16.00 Pitjuh: Fold Painovoima: Call 16.00 Robbergobb: Call 16.00 Pot: 64$ Flop (Board: J♣, Q♣, 10♠): Painovoima: Bet 24.00 Robbergobb: Call 24.00 HERO: Call 24.00 rotten1: Fold Pot: 134$ Turn (Board: J♣, Q♣, 10♠, 8♣): Painovoima: Bet 52.00 Robbergobb: Raise 104.00 HERO: Call 104.00 Painovoima: All in Robbergobb: All in Hvad nu? Painovoima virker til at være nogenlunde sane, mens Robbergobb har nogle donkish tendenser... Har spillet en blanding af LAG og TAG... Comments? Edit: farvekoder og pot size...
400$ NL, flush på turn...
det her ligner et fold... painovoima ligner en man der måske har AK eller set... og robbergobb flush og han har næppe 32♣ så vil nok ligge den her ned...
Jeg er personligt SLET ikke glad for dit call på turn.
Painovoima kan sikkert nemt lave dette nummer AK hvor A eller K er ♣ eller et set.
Hvis du skal spille denne her hånd så synes jeg et skub passer bedre.
Udover det er der virkelig mange kort du ikke vil se på river. Alle ♣ og alle JQT8. Det er 19 kort.
Er hammer træt lige pt, så kan godt være jeg ikke tænker helt klart ;>
Hvorfor caller du kun turn?
Jeg smider stacken ind her. Ja, jeg afslører min hånd, men som myth siger, er der ikke mange kort, du har lyst til at se på river, ligesom potten er ret velvoksen.
@Tinamus
Kan ikke rigtigt se hvad jeg skulle få ud af et push her...
Jeg kalder...
9A♣ og 9K♣ er mulige...
Tror du ser et set og en straight...
Og der er fine odds...
Call! :)
Med 2 mand til midten, tror jeg du er død ofte nok, til at det bliver et fold. Samtidig repper du jo helt åbenlyst en farve (hvilket du også har), og alligevel er de AI.