Hola
Villain1 sprøjter til højre og venstre og åbner næsten hver gang hvis der er limpet/foldet til ham, han er på tilt og giver den rigtigt meget gas. Hans stats er lidt misvisende, jeg har ham til 44,5/30/1,36 over 200ish hænder.
Villain2 har kun ganske få hænder på ham og intet read, han spiller 62,5/18,8/0,9 over 16 hænder.
Hero har været tiltet i perioder, men ellers ikke det vilde. 25/20/3 stats som sædvanligt.
Seat 1: I_Bluff? ($935.85)
Seat 2: Villain2 ($521.00)
Seat 3: BiG_Piraya ($1161.90)
Seat 4: Hero ($747.75)
Seat 5: Villain1 ($640.12)
Villain2 posts the big blind of $4.00
I_Bluff? posts the small blind of $2.00
Villain1 is the button
Dealt to Hero [Q♥ Q♦]
BiG_Piraya folds
Hero calls $4.00
Villain1 raises $14.50
I_Bluff? folds
Villain2 raises $65.00
Hero ?
Jeg limper for at straffe donken, men det går altså ikke helt efter planen.
Vi har stadig donken siddende bag os der kan have any two.
Ingen reads på re-raiseren hvad gør vi i situationen?
/Fisken
400€NL, QQ pref. limp, vild udvikl.
Hola fisk :)
Hvorfor fanden limpe med hans stats, potten bygger jo sig selv anyway ?
Well, når du nu får donket den pre sådan her, og ingen reads har på Villian2, men derimod position på ham efterfølgende, så tror jeg sgu bare jeg tager et flop af og evaluerer boards towards action.
/Kimo
@kimo
"åbner næsten hver gang hvis der er limpet/foldet til ham, han er på tilt og giver den rigtigt meget gas"
Helt fint at lave et "dårligt" play fordi man mener det isoleret set er mest værdifuldt, grundet en sprøjte tyr.
Men meh det er ulækkert. Finder du et reraise frem er din hånd sick overreppet. Omvendt er det sick tørt at folde, da en standard 2/4-spiller altså 3-better en nogenlunde bred range, omend det obv er semiklamt for ham at en tænkende spiller har openlimpet.
Jeg caller og evaluerer floppet. Vores range er indsnævret så kraftigt, at et fold på et underkortsflop sagtens kan komme på tale, da villain sandsynligvis ikke har nosser til at bluffe os i hovedet.
Ja, jeg får mig selv i rimelig mærkelig situation.
Som Løpenthin er inde på er min hånd sygt overreppet hvis jeg giver på nakken her, omend det også ser mærkeligt ud at limpe for så at coldcalle et 65 3-bet.
Jeg valgte at calle og evaluere på floppet.
Hero calls 65.00
Villain1 calls 65.00
Pot: 197
*** FLOP *** [6s 2s 6d]
Villain2 bets 197.00
Hero pukes and?
Hero har begge dækket og villain2 har 259 bag efter hans flop bet.
Villain1 kan have any two her, men jeg tvivler på han har ramt floppet.
Hvad nu?
Spørgsmålet er vel også om Villain2 har noteret sig hvor løs Villain1 er? Hvis han har samlet op på hvor meget han sprøjter er det vel ikke kun AA/KK han giver på nakken med?
jeg går allin på floppet
Jeg går ud fra villain ikke har 3bettet i de 18 hænder han har spillet tidligere? Jeg syns ikke at mos preflop er så slemt, med lidt held overrepper vi så meget at han folder AK og QQ?
Hvad har V1 foretaget sig i de 18 hænder V2 har siddet med? Har han raiset så frequently som man fornemmer, er der self. enorm chance for vi er gode på det flop.
Frisk version : Call floppet for at inducere et bluffraise fra V1, og se hvordan V2 reagerer. Hvis V1 folder ( som han ssv gør ), spiller vi for resten på et non A/K turn.
Alternativt : Jam floppet.
GA
Havde villain2 og hero spillet nok med hinanden til, at villain2 ville vide at HERO er dygtig havde den været sick close, omend et AI nok selv der ville være det bedste træk.
Som det ser ud nu kan hero være en random donk med det play og villain har ingen grund til ikke at valuebette med en range der er bred nok til at hero bør pushe rimelig hurtigt.
Når du caller preflop (hvilket er fint) er der kun 1 ting at gøre. All in
Hans range er vel forholdsvis brev hvis han kender den tiltede fiskede villian1.
Range: 5 5-A A + AK
Det er et oplagt sted at 3bette for villain2, hvis han er en nogenlunde tænkende spiller.
Dit play vil se mærkeligt ud uanset hvad du gør. Call er ok. Tror dog jeg foretrækker et 4bet, da det hurtigt kan blive svært at spille QQ oop i en 3 vejs 3bettet pot.
Som spillet:
-Det er godt nok lidt mærkeligt at villain2 vælger at cbette pot på dette flop, men jeg kommer ikke væk her og betragter det som en cooler hvis potten shippes den forkerte vej til villain2 og brækker mig hvis villain1 har 6x.
CRAI på flop