villain er AdamKosh og spiller noget 23/16/2 og er sådn - okayish og sikkert vindende.
Jeg spiller noget 20/16/3.3 AKA NIT OF DOOM!
comments på alle streets much appreciated, men helst turn og river :).
Party Poker No-Limit Hold'em, $4 BB (4 handed)
Button ($512.30)
Hero ($956.15)
BB ($410)
UTG ($215.20)
Preflop:/ Hero is SB with 4♦, 4♠.
2 folds//, Hero raises to $14/, BB calls $10.
Flop:/ ($28) T♥, 9♥, K♦ (2 players)/
Hero bets $21/, BB calls $21.
Turn:/ ($70) 4♣ (2 players)/
Hero bets $45/, BB calls $45.
River:/ ($160) J♣ (2 players)/
Hero bets $111/, BB raises to $222
400nl ~100bbs
60 på turn. Caller river.
PF & flop er standad.
Jeg synes dit turn bet er for lille. Der er trods alt rimelig mange mulige draws.
River er klam. Kan ikke rigtigt se ham clicke med to par, men det er trods alt rimeligt readbetinget. På den anden side giver hans linie ikke meget mening med Qx - KQ raiser han sandsynligvis på floppet, QJ helt sikkert, QT/Q9 måske, Q♥x♥ en mulighed, men ville vel raise floppet, sådan som NL400 spiller?
Tror jeg finder et call frem.
Jeg synes i øvrigt et river bet er fint som spillet - mange to par komboer der betaler.
52-55 på turn og call river. Det er godt nok en meget readbaseret beslutning, og det er også ret vigtigt hvordan han ser dig.
25 på floppet ser bedre ud, og lige som de andre tilsvarende mere på turn. Fint valuebet og betal hans raise. Hvis han pusher i samme spot er det mere close, men jeg tør ikke sige jeg folder den hver gang.
hvorfor sku jeg bette mere på flop? uddyb.
turn er lidt meh, da 45 er mit std. bet. Det er dog taget gevaldigt til efterretning, da 55 egentligt virker en del mere fornuftigt....
River er sjaw, og jeg er egentligt forundret over hvor mange der betaler hans raise.... hva tror i dog han raiser med her?