Jeg har lige sat mig, og blindet en orbit. så ingen store reads endnu.
***** Hand History for Game 5892007563 *****
$ 400 USD NL Texas Hold'em - Thursday, April 19, 19:09:05 ET 2007
Table Table 126324 (No DP) (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: OmegaBDragon ( $ 383.75 USD )
Seat 2: MyDogsButt ( $ 387.60 USD )
Seat 3: klkkenny ( $ 402 USD )
Seat 5: DeepDog_ ( $ 391.58 USD )
Seat 4: Hero ( $ 394 USD )
klkkenny posts small blind [$ 2 USD].
HERO posts big blind [$ 4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to hero [ 2♠ 2♦ ]
DeepDog_ raises [$ 16 USD]
OmegaBDragon calls [$ 16 USD]
MyDogsButt folds
klkkenny folds
HERO calls [$ 12 USD]
** Dealing Flop ** [ 7♣, T♠, 2♣ ]
HERO bets [$ 39 USD]
DeepDog_ raises [$ 78 USD]
OmegaBDragon folds
HERO calls [$ 39 USD]
** Dealing Turn ** [ Q♣ ]
HERO checks
DeepDog_ is all-In [$ 297.58 USD]
400nl ~100bbs. set på flushboard.
Jeg re-raiser floppet da det er ret drawheavy. Klikket kan jo være alt fra et draw til noget par. Stacksizes er ikke så ideelle men med en potsize på ~ 200 tror jeg at jeg skubber (ef. 300). Hvis vi raiser mindre bliver det næsten bare et re-click, og ved push kan vi også ligne et træk og få et call fra en hånd der er langt bagud.
Som spillet tror jeg at jeg finder et fold frem på turn uden reads, men den er tough.
Edit:
efter at have tænkt hånden lidt mere igennem tror jeg faktisk oftere at vi møder par, OP eller draw (89) end en farve.
Spændende hånd, glæder mig til at høre hvad andre har at sige.
Ligesom JEVER re-raiser jeg floppet. Du er næsten altid foran der med dit set, og han dobler dig. Så skub. Kan ik' lige overskue potsize m.m hvis du re-raiser flop, men han skubber ik for nær så meget på turn så. Så autocall.
Men nu caller du kun hans raise. Men jeg caller turn. Tror han har et højt overpar med en klør. Worst-case har han ramt flushen, men du har stadig outs.
Hvordan endte den ?
Skub floppet... Der er for mange kort du ikke gider se på turn.. Og han skal nok betale med overparret..
Helt enig i at floppet skal reraises, da der er nogle kort vi ikk vil se på turn. Jeg sætter ham på et overpar på floppet, og derfor skal pengene ind, mens vi er foran. Betaler dog til hans skub
Jeg skubber også floppet (ligesom jeg ofte skubber med diverse draws).
Som spillet har du et fantastisk nemt call. Det håber jeg ikke du er i tvivl om.
Som alle siger, 3-bet flop, call turn som spillet.
raise mere på floppet. Jeg har til dags dato aldrig foldet et set på en "incomplete draw board"... over set er bare surt. Et reraise på 4x hans bet er altid godt, ligner et steal i nogens øjne, samtidig med at du beskytter din hånd
okay så i det her spot ska vi presse flop.
bet-3bet eller checkraise flop? og argumenter derfor ville være "much appreciated"
ty for comments so far.
Enig med de fleste her. 3-better floppet AI. Overpar sal nok betale.
instantbetaling på turn. Han kan Aldrig spille en farve sådan der for value.
macstarr
Bet/3bet flop og CR kan begge være gode linier,- hvad er bedst afhænger bl.a af villain, stacksizes og hvordan du spiller draws og svagere made hands i lignende spots.
Personligt leader jeg med en milliard forskellige holdings ud i pf-r, så i et spot som dette ville det mest naturlige (og profitable) for mig derfor også være et lead.
Man kan endvidere ofte komme ud i nogle grimme spots, hvis man CR mange flops, fordi man er oop.