MP ($432.60)
CO ($606.82)
Button ($331)
SB ($1186.10)
Hero ($738.70)
UTG ($261)
Preflop:/ Hero is BB with A♠, 3♠. SB posts a blind of $2.
UTG calls $4, 3 folds//, SB (poster) completes, Hero checks.
Flop:/ ($12) Q♠, A♣, 7♠ (2 players)/
SB bets $13/, Hero raises to $40/, UTG folds, SB raises to $127/, Hero calls $85.
Turn:/ ($262) 3♥ (2 players)/
SB bets $224/, Hero calls $224.
Jeg har $385 tilbage på river.
Han har spillet rigtig tight i form af 21/18/2.5 over 107 hænder.
Det er PT stats. Ellers har jeg ikke det store på ham.
Jeg har kun set til ham i denne session hvor jeg selv har spillet 25/16/7 over 130 hænder.
Hvor mange kommer over toppen på floppet og hvor mange gør det på turn? Og hvor mange spiller den passivt som jeg har gjort?
400NL A3s gone deep
Jeg spiller den som dig... I teorien folder jeg river hvis jeg ikke improver men ved ikke om jeg kan det i kampens hede, er dog ret sikker på du er bagude og kun trækker til flush eller AAA33 hus...
@Yskhyr
Det er ikke vigtigt. Vil høre til mit flop og turn spil.
@Myth
Logger du ikke lige på msn?
Er det ikke en hånd man umiddelbart er mere forelsket i end godt er...?
Kan det ikke forsvares at smide den allere på turn...?
Jeg er ret sikker på, at jeg pusher turn.
EDIT: Men jeg vil ikke argumentere for, at det er korrekt.
Fint, du kan alligevel ikke skubbe ham af det set 7's han virker til at sidde med, så at calle på turn i håbet om at improve på river er fint. Skubber du bliver du alligevel ikke kaldt af hænder som ikke slår dig.
Når lad os afslutte den nu med det samme.
River giver en super dejlig spar 5 og han tjek-folder til mit skub.
Ikke når han har været i et stonecold, hvilket også er det eneste, du slår på turn. Jeg hælder faktisk til at folde turn.
Vil nu skyde på at han sidder med AJ til A8.... Hvis han ved at du har et billede af ham som tajt arse, så er det ikke helt dumt af ham at fyre igennem... du skal have en (potentiel) monster for at kalde ham med de raises. Og han kan ikke et øjeblik være i tvivl om du har ham da du kalder på turn og slet ikke med det river... Han skal bruge hjælp der! Eneste der efter min mening kan forklare en auto Check-fold på river...
Vil gerne vædde med at han ALDRIG har AJ eller A8 her... Giver ingen mening
Er AK udelukket?
Spiller den som dig
Ligner meget skæg, især det 3 bet på flop, men hvis han 3 better ofte kan det jo passe!!
Rooger, ja. Ikke meget jeg slår med top og bund par i en unraised 370xbb pot.
Hmm, synes den er interessant.
Hvis vi caller turn for at fylde op, har vi jo ikke odds til at calle. Men hvis han betaler med et set, har vi sandsynligvis pæne implied.
Som 21/18, kan jeg ikke se ham complete 77 i SB efter en UTG limper (og slet ikke AA/QQ/AQ). Som Alex siger, ligner hans hånd mest Q7/A7.
Jeg kan godt se ræsonnementet i at folde turn, men (måske fordi jeg er biased af slutningen af hånden) hælder jeg mere til at skubbe turn, eller call turn, call/fold river.
Er det helt skidt at call/calle any non-7 river? Skubber han ikke A7/Q7 på en blank river, eller er det bare mig der overvurderer agressiviteten af spillet?