Villain er 21/17/3.7
AF på gaden er 8.4/2/0.75
Party Poker No-Limit Hold'em, $4 BB (6 handed) Party Poker Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: pokernet.dk)
Button ($431)
SB ($390)
BB ($443.40)
Hero ($400)
MP ($406)
CO ($904.50)
Preflop:/ Hero is UTG with A♥, K♦.
Hero raises to $15/, 1 fold//, CO calls $15, Button calls $15, 2 folds//.
Flop:/ ($51) K♣, 4♦, 2♥ (3 players)/
Hero bets $31/, CO folds, Button calls $31.
Turn:/ ($113) 8♠ (2 players)/
Hero bets $87/, Button raises to $210/, Hero folds.
Final Pot:/ $287
OK?
400NL AK all-in på turn?
Ja, det ser fint ud.
Du kan slå KQ-KT, som er mulige hansker. Det er dog usandsynligt, at han har en af disse.
Dermed er der intet, du reelt slår.
Godt fold!
"AF på gaden er 8.4/2/0.75"
Hvad mener du her?
damn den er klam!
Kan dog ikke lade være med at tænke, hvorfor raiser han et set på det board?
Jeg tror, det er et ok fold, men et call kan også forsvares. Det afhænger vel også af dine stats på bordet.
@xizor... nej det her er ikke 100% baluga, skulle jeg mene!
@sbrugby, du har helt ret, men heldigvis spewer jeg ikke så voldsomt som du gør i dine vidoer ;-).... Hvilken hænder sætter du ham på, tror du han kunne finde på at gøre det her med KQ?
@ludomaniac AF på gaden var bare en lidt åndssvag måde at skrive hvordan hans aggresion factor var på de forskellige streets. 8.4 er floppet, 2 er på turn og 0.75 er på river.
Jeg kan sgu ikke helt huske hvordan jeg havde spillet i den her session, men bare antag at jeg har spillet stille og rolig(21/18/3). Hvor løst/nittish skulle jeg have spillet rent-statsmæssigt, for at jeg skulle calle den her?
Hvis du ikke mistænker villain for at semi-tilte er det et meget fint fold.
Villain har næsten altid 44 eller 22 her.
WP!
Xizor / Mickey
Hvilken theroem snakker I om?
OP,
Analysen blir bedre hvis du beskriver dit image/stats plus eventuelle reads og historik.
Jf. villains stats har han aldrig KQ/KJ, dvs hans range er air og sets. Hvor ofte villain har air er minimalt, da hero åbner UTG, cbetter i 3way pot, og 2nd barreller en blank turn. Det er party, en tænkende villain vil aldrig forsøge at skubbe dig af den range du repper.
Fint fold.
Kan et turn check-call ikke forsvares her med value-bet på river hvis den går check-check?
Der er ingen overkort som du skal frygte og sandsynligvis heller ikke draws.
Jeg synes det er et godt spot at holde potten begrænset grundet håndens relative styrke.
sakii
hvis du caller villains bet kan du aldrig folde TPTK på river da vi vil få alt for gode odds hvis og når han skubber, så beslutningen skal tages på turn.
@ hilberado
Et eller andet med at når villain raiser turn og man har 1-par skal man folde.