Seat 1: RedEye__ ($549.90 in chips)
Seat 2: Skurk ($368.30 in chips)
Seat 3: Helt [ A♣,K♦ ] ($866.70 in chips)
Seat 5: Aran_BanjoCE ($127.40 in chips)
Seat 10: Liebespap ($552.85 in chips)
ANTES/BLINDS
Helt posts blind ($2), Aran_BanjoCE posts blind ($4).
PRE-FLOP
Liebespap folds, RedEye__ folds, Skurk bets $16, Helt bets $54, Aran_BanjoCE folds, Skurk bets $110, Helt folds.
20/15/5.33 over 380 hænder. Intet andet på ham.
Jeg har spillet 28/23/3 ved dette bord som er over 140 hænder. Og det er nok os noget i den stil han har mig til.
Jeg 3-bettede også hånden før, dog mod en anden skurk
Jeg mindes ikke at have set ham 4-bette før, men det kan godt være sket uden jeg har opdaget det.
Er det en fatal fejl at folde her med min stil?
400NL AK møder 4-bet
Jeg folder.. Vi er enige om der ingen dynamik er mellem Hero og Skurk ik? Hvis vi ikke ved han kan 4 bette med luft, kan vi vel heller ikke rigtig sætte ham til at gøre det nu.
Folder også.
jeg rykker nok til midten, synes bare den er svær og folde når hero åbner så relativt meget, og villian også er en type spiller der raiser mere end han kalder(plus han ikke sidder med fuldt buy in) Og hero lige har 3bettet hånden før.
hvis han er stor donk/passiv har han den nok ofte, men den aggresive multitabler er du fint inde mod
@ micki
Sludder, han skal sku ikk rykke ned udfra denne tråd.
Det er et rimeligt close spot. De fleste 20/15 har en meget stram 4-bet frekvens. Vi er 39% mod AK og QQ+ og skal betale 310 for at vinde 720 dvs. 43%, hvis du vil smide AQ i hans range også, så er det et let all-in, men spørgsmålet er bare om han 4-better denne.
Vi snakker ikke den store valueforskel imellem at raise/folde imo.
Et raise giver os dog et godt image og et fold gør at du bliver nødt til at 3-bette lidt mindre i denne session.
Meget close på fold/push som sagt. Tror ofte jeg folder her medmindre jeg føler villian prøver at skubbe mig rundt. Du kommer stortset aldrig rigtig godt ind her, og normalt ville jeg bare finde et bedre spot. Har man bare lidt edge på sine modstandere mener jeg ikke der er nogen grund til at spille for stacken her.
@Micki
fuck er lorte kommentar, spiller du nl10? Lyder satme til du er talentløs
Jeg folder den også. Det næppe sikkert han 4better QQ eller AK.
Tror simpelthen ikke det er profitabelt at skubbe her mod en solid spiller uden dynamik.
EDIT: det er taget i forhold til spillet på NL100 hvor man ekstremt sjældent ser 4bet med mindre end KK+.
Jeg skubber hver gang og ville ønske folk foldede Ak når jeg 4-bettede, men det er marginalt mod de fleste tror jeg.
Sweet mother of jesus!
Det her er et fistmoderfuckingpump-party-2008-extreeme-yeah-call!
Jeg caller også JJ, AQs er lidt sværere,
Alle jer som siger jeg lyver, er i vindene på msnl? og er det stanard for jer at folde AK btn vs blinds for mindre end 100bbs, med et temmelig loose image? Jeg nægter at tro på det!
Well tror bestemt ikke AQ er i Skurkens range.
(JJ)QQ+ - AK
Denne her ligner et fold.
Er jeg den eneste her der kunne finde på at calle den? selvfølgeligt vil dette sætte os i en svær situation alt efter flop, men en agressiv spiller (som for eks. micki) kunne godt lave dette move med JJ eller QQ. Derfor mener jeg bestemt det er værd at smide de ekstra 56 ind i en 164 pot og se om vi kan ramme på floppet.
Jeg ville dog næsten aldrig skubbe her, et 4-bet virker meget stærkt og vi er nok 70% af gangene ude i et coinflip, mens vi 20% af gangene er bagefter. De sidste 10% af gangene gør villain muligvis det her med AQs eller noget i den stil, eller vil bare ikke presses af en hånd over middel og tager derfor et stand.
Er kun hvis jeg ser villain som ekstremt donket at jeg ville spille om halvdelen af stakken på AKo pre.
Shove,
Med dine stats, går jeg ud fra din 3bet range er ret bred, ala. top10-11% vs en 20/15/5 button oppening. (hans attempt to steal blinds er også relevandt her)?
At sætte en range op på hans click 4bet er svært, da det er et ret atypisk betsizing raise for hvad der ligner en tagish villain. Desuden er små 4bets i pos er en relativt god måde at spille tilbage på light 3betters, hvorfor jeg tror hans range er ret polarized.
At forsøge at generaliserer over 4bet clicks, eller fortolke er ulækkert og bliver næsten altid et spørgsmål om at ramme det rigtige level villain nu lige er på i denne hånd, givet dynamik osv.
Desuden gør det en lille forskel at villain sidder med 360 og ikke 500.
Shove it Myth!
Shove, not close.
Han har sikkert bare set en CTS video på Cardrunners eller lignende og er træt af dine 3-bets.