Seat 2: GottMedKebab ($438.50 in chips)
Seat 4: Skurk ($718 in chips)
Seat 5: superuser363 ($394.80 in chips)
Seat 6: b34rd0 ($614.85 in chips)
Seat 10: Helt ($645.25 in chips)
ANTES/BLINDS
superuser363 posts blind ($2), b34rd0 posts blind ($4).
Dealt to Helt: [ A♠,K♠ ]
PRE-FLOP
Helt bets $14, GottMedKebab folds, Skurk calls $14, superuser363 folds, b34rd0 folds.
FLOP [board cards: K♦,A♣,J♠ ] ($34)
Helt bets $26, Skurk bets $52, Helt calls $26.
TURN [board cards: K♦,A♣,J♠,4♣ ] ($138)
Helt checks, Skurk bets $125, Helt calls $125.
RIVER [board cards: K♦,A♣,J♠,4♣,A♦ ] ($388)
Helt bets $300
Han er 31/10/1.33 over 100 hænder
Så han er meget passiv i sit spil. Igen er jeg bange for jeg bliver små weak og spiller den lige langsomt nok.
Også vil jeg gerne høre hvor mange der valuebetter eller tjek-raiser river.
Jeg er nok noget 29/21/5, måske højere aggresion factor, men er ikke sikker på han ved dette.
400NL AK semi deep linietjek
Det at han er passiv, er vel også ensbetydende med at han har en reél hånd hver gang, som han så derfor også better? Så derfor tror jeg stadig at jeg foretrækker C/R AI.
Tænkte det godt.
Os det jeg høre flere steder fra.
Kan turn raise komme på tale?
Ville spille nøjagtigt ens bortset fra et river bet der er bare en smule lavere (275 ind i 388) så JJ og minder sandsynlige QT(s) kan få lov at sidde og betale med kvalme selvom de ved du har hus.
AJ caller nok uanset hvad du better og med lidt held raiser han endda all-in.
Du mister naturligvis value fra et bluff, da han nu er nød til at give op - men mon ikke 9 af 10 bluffere har fundet ud af at de ikke kan skubbe dig ud efter dit turn call ? Så tror ikke vi mister noget value ved at bette ud her.
Et check med henblik på check-raise risikere at han bare checker bare med flere gode hænder.
@Andreasen
Tror ikke han har luft her nogensinde.
Imo, er hans range kogt ned til AK/AJ/QT og nogen gange A4 og JJ.
@hk
Tak for svar.
@Alle
Der er nok ikke det store i den hånd.
Han betaler mit river bet og mucker AJ.
Tog så hans penge senere med AA vs JJ hvor han betaler mit 3-bet. Floppet er KKx og han raiser allin for 50xbb og jeg betaler ret hurtigt.