***** Hand History for Game 5862445522 *****
$ 400 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 10, 20:17:02 ET 2007
Table Jackpot #1306164 (No DP) (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: don_perignon ( $ 679.95 USD )
Seat 3: pimplar ( $ 905.10 USD )
Seat 4: straightballin ( $ 454.50 USD )
Seat 1: DonDonk ( $ 627.60 USD )
Seat 6: big_chief01 ( $ 258 USD )
Seat 5: fitboy912 ( $ 446.50 USD )
straightballin posts small blind [$ 2 USD].
fitboy912 posts big blind [$ 4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to DonDonk [ K♥ A♦ ]
big_chief01 folds
DonDonk raises [$ 14 USD]
don_perignon raises [$ 42 USD]
pimplar folds
straightballin folds
fitboy912 folds
DonDonk ?
Han har her den sidste tid begyndt 3-bette mig rigtig light og jeg har endnu ikke gjort modstand. Har altså lagt mig til hans 3-bets.
Han virker ganske solid med noget TAGish spil med okay spilforståelse.
400NL AKo preflop
"Han har her den sidste tid begyndt 3-bette mig rigtig light og jeg har endnu ikke gjort modstand. Har altså lagt mig til hans 3-bets.
Han virker ganske solid med noget TAGish spil med okay spilforståelse." -
- Dette er et super incitement for et 4-bet. Jeg siger 145-165 i alt og caller et push.
Du må ikke lade ham køre over dig.
jeg hopper med på 4bet vognen. udelukkende for at sende gutten en fin lille besked.
enig med de andre super spot at 4 bette, men det lød jo som o du selv var på rette spor.
"han har her den sidste tid begyndt 3-bette mig rigtig light og jeg har endnu ikke gjort modstand. Har altså lagt mig til hans 3-bets.
Han virker ganske solid med noget TAGish spil med okay spilforståelse"
Easyyy 4 bet du sender et signal om du er færdig med hans crap og han kan forvente mere fra samme skuffe hvis han forsætter stilen...
Og ligger aldrig denne hånd med den info vi har....
Var godt klar over det var en no-brainer, men jeg er virkelig ringe til at sætte rigtige 4-bets ind. Jeg raisede til 126 og han folder.
Ahle, well synes ikke modstanden var super svær i starten. Dog fandt jeg også ud af jeg var inde på et ret træls bord. Hovedgrunden til jeg sad der var pga big_chief01. Udover det virkede pimplar hyper aggro preflop med 4-bets HU i position og lign.
Forlod os bordet ret hurtigt efter den hånd :)