UTG ($396.00)
MP ($554.40)
Button ($154.90)
SB ($740.90)
Hero ($406.50)
Preflop:/ Hero is BB with Q♣, 6♠.
3 folds//, SB completes, Hero checks.
Flop:/ ($8) Q♦, 6♦, J♣ (2 players)/
SB checks, Hero bets $7/, SB calls $7.
Turn:/ ($22) 8♥ (2 players)/
SB checks, Hero bets $20/, SB raises to $80/, Hero calls $60.
River:/ ($182) 3♦ (2 players)/
SB bets $150/, Hero calls $150.
Final Pot:/ $486
Han er halv løs preflop. Udover det spiller han os ret passivt, men uden det er overdrevet. Postflop giver han den dog gas. Har desværre ikke rigtig andet på ham.
Det er godt nok en lidt træls turn da den completer et str8 draw og det er også den hånd jeg er bange for, men da vi er ude i en blind war kan han nemt sidde med 2 par, 1 par eller en masse andet junk.
Turn caller jeg for at se river an. Mit call på river er fordi jeg mener der er en masse jeg slår når han spiller hårdt postflop.
Does people like?
Vil selvfølgelig høre til turn+river.
400NL big blind special
Raise preflop.
Flop: Hvordan kan potten være 12? Mener du ikke 8? Jeg byder lidt mere. 10-11 helst (såfremt potten på en eller anden måde er 12).
Turn+river: Med dine reads, kan jeg ikke se andre måder at spille den på. Du slår dog kun hænder som J8, AQ etc, men hvis sandsynligheden for at han bluffer med et træk eller lignende er til stede, caller jeg også ned, som her.
- AB
@Asger_b
Potten er kun på 8. Jeg ved ikke lige hvordan den er blevet til 12. Hand converter der er lidt fucked. Jeg potter floppet og turn.
HH rettet.
Medmindre villain er helt væk, slår du kun et bluff på river. Hans flop + turn linje lugter lidt af et set. Desuden er alle draws kommet ind. T9 ramte på turn, og flushdrawet kom ind på river. Kun du kan vurdere om villain er dårlig nok til at value bette dårligere hænder. Hvis han ikke kan det, så call hvis du vurderer at villain bluffer 1/3 af gangene og fold hvis du ikke tror det er tilfældet. For mig ligner det et fold på river, hvis ikke allerede på turn, afhængigt af om han spiller J8, 86, J6s etc. PF.