MP ($308.35)
Button ($336.80)
SB ($668.80)
Hero ($728.00)
UTG ($772.50)
Preflop:/ Hero is BB with 2♠, 5♥.
3 folds//, SB raises to $14/, Hero calls $10.
Flop:/ ($28) 4♣, 2♦, T♠ (2 players)/
SB bets $22/, Hero calls $22.
Turn:/ ($72) 3♠ (2 players)/
SB bets $70/, Hero calls $70.
River:/ ($212) 4♦ (2 players)/
SB checks, Hero bets $165/
Jeg har haft mine kampe med ham i blinds. Jeg har meget ofte, hvis ikke hver gang, raiset any two hvis han har completet SB og resten af bordet har foldet. Han har lagt mærke til det og tror han er ved at være træt af det. Han completede SB orbitet før og jeg kigger ned i A9o og raiser standard. Nu re-raiser han mig og jeg giver ham noget respekt og folder. Har ikke set ham lave dette move før.
Hans PT stats er 24/8/4.23 og er en af sites vindende spillere. Dette er over 437 hænder.
Hvad synes folk?
400NL Floating a TAG
Jeg har fået at vide mit preflop call er noget værre lort for at sige det mildt.
River skal tjekkes da han kan calle med rigtig mange hænder. Her bluffer jeg sikkert med den bedste hånd. Andet?
Han caller nok med en T.
Well, jeg checker bag på river.
Hvad vil du reprænsetere?
53?
Tx?
@Tinamus
Som sagt har jeg forstået hvorfor den skal tjekkes på river. No need to tell me that :)
Her kan jeg reprænsetere en helt masse og netop derfor kan han calle mig med rigtig mange ting.
Jeg raiser flop, hvis ikke folder jeg turn, folder aldrig floppet!!
Jo mere jeg tænker over det er flopraise klart det bedste...
Preflop er jeg heller ikke vild med, fold eller reraise her, aldrig call og igen hvis du har tænkt dig at spille den syntes jeg du skal raise ham!
Jeg folder PF.
25off er en ræderlig holdning.
Hvis du vil spille den, skal du:
1. Re-raise PF.
gør du ikke det, skal du:
2: re-raise flop.
gør du ikke det, skal du:
3: Folde turn.
Gør du ikke det, skal du ikke skyde mere i den pulje.