400NL HU hånd2, AQs

#1| 0

Samme villain som i hånd 1, se beskrivelse der.

Flop-action har været ret heftig - både villain og jeg selv har gjort en del ud af at raise hinandens c-bets. Med det in mente, hvordan spiller i så hånden her?

Jeg føler, at jeg fik taget en ret dum weak linie.

Seat 6: ffsrigged ( $1,618 USD )
Seat 5: MyDogsButt ( $939 USD )
ffsrigged posts small blind [$2 USD].
MyDogsButt posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to ffsrigged [ A Q ]
ffsrigged raises [$14 USD]
MyDogsButt calls [$12 USD]

** Dealing Flop ** [ 4, 2, 8 ]
ffsrigged bets [$22 USD]
MyDogsButt raises [$72 USD]
ffsrigged calls [$50 USD]

** Dealing Turn ** [ 3 ]
ffsrigged checks.
MyDogsButt checks.

** Dealing River ** [ A ]
ffsrigged checks.
MyDogsButt bets [$125 USD]
ffsrigged calls [$125 USD]

13-05-2007 10:53 #2| 0

fint.. Hvis du spiller den dine draws hårdt hele tiden mod sådan en villain så kommer du til at tage kæmpe swings så syntes din linje er ok. I sær fordi du er OOP.

13-05-2007 12:41 #4| 0

Jeg valuebetter river

13-05-2007 12:54 #5| 0

Fint spillet - tror jeg spiller den på samme måde. Ikke sikker på at vi er foran river men når han checker turn kalder jeg river.

13-05-2007 13:31 #6| 0

Jeg synes, du spiller den ganske fint - siær ift. stacksizes.

Fint river c/c.

Du er blevet _meget_ bedre på det sidste, Ahle.

Flot spillet

13-05-2007 14:04 #7| 0

WP

13-05-2007 15:54 #8| 0

ingen grund til at gå helt amok på floppet, da i er dybe og da det hurtigt kan blive ubehageligt. Kan iøvrigt også godt li' rivercheck.

wp

13-05-2007 16:03 #9| 0

Reraise floppet, det er helt sikkert +EV med den beskrivelse du er kommet med. Han er sikkert ude i skæg nok gange til det er profitabelt, og ellers kan du sikkert skubbe ham af hånden.

Loki

Det er ærgeligt at du synes det er ubehageligt, men ikke desto mindre har han altså cirka 35% chance for at ramme flushen og er overbevist om det langt den bedste mulighed at repoppe floppet her, da FE sikkert er stor. At han er dyb skal ikke forhindre ham i at lave det bedste move, så må man vel spille på et lvl hvor man er komfortabel med at spille dybt, og rykke hele lortet til midten på et coinflip. Eller selvf skride hver gang det bliver for dybt, tror bare du går glip af meget EV så.

Ahle

Om du skyder turn afhænger selvf. af hvor ofte du 2nd barreller. Hvis du gør det ofte, kan jeg godt lide et check.

River et dårligt imo, bet/fold er den optimale løsning her tror jeg.

13-05-2007 16:25 #10| 0

hardkAre
tror du har ret... jeg har helt sikkert nogle laeks når jeg bliver dyb. Begynder at spille mere forsigtigt og måske tænke mere på at bevare end at bygge...

---
men er problemet ikke lidt her, at hvis vi repopper bliver vi da ikke nødt til at folde til et push?

13-05-2007 16:37 #11| 0

Loki

Jo det er marginalt men vi bliver nødt til at smide, men er helt overbevist om at det ikke sker særligt ofte og tjener sig selv ind alle de andere gang hvor vi bare får potten. Men igen ville lidt mere info om villain hjælpe..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar