400NL HU hånd4, 57o

#1| 0

Sidste hånd.

Dynamikken preflop er ikke nær så heftig mere, der er ikke blevet 4bettet ret meget. Jeg følte derfor, jeg havde en del FE.

Seat 6: MyDogsButt ( $1,228 USD )
Seat 5: ffsrigged ( $1,319 USD )
ffsrigged posts small blind [$2 USD].
MyDogsButt posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to ffsrigged [ 5 7 ]
ffsrigged raises [$14 USD]
MyDogsButt raises [$44 USD]
ffsrigged raises [$132 USD]
MyDogsButt calls [$100 USD]

** Dealing Flop ** [ 7, 2, 4 ]
ffsrigged bets [$200 USD]
MyDogsButt calls [$200 USD]

** Dealing Turn ** [ 8 ]
ffsrigged checks.
MyDogsButt checks.

** Dealing River ** [ 3 ]
ffsrigged checks.
MyDogsButt bets [$416 USD]

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sætte villain på her. Er den betalt?

13-05-2007 10:58 #2| 0

Drys preflop... Fuldstændig tåbeligt at involvere din stack mod så tricky en modstander. River tja han kan jo have 56 men ellers er hans linje helt sort.. Men du burde slet ikke være kommet så langt OOP..

13-05-2007 11:26 #3| 0

Det ligner umiddelbart JJ-99, der ikke kan lide de dybe stacks.
Villain ville sandsynligvis også spille AK sådan her. Dog et tvivlsomt flopcall.

Preflop er fint, men jeg passer meget på postflop, når han kalder. Et skud på floppet er dog godt nok. Jeg vil folde riveren.

/Ludo

13-05-2007 13:38 #5| 0

Smid river.

Jeg synes nu, du skal smide 57o oop i en rr-pot... Det er ikke lige flødekage, den er sgu sur!

Well, som du gør nu, synes jeg villain har et let bet på river, da du spiller din hånd svagt, du kunne meget let ligne en AK/AQ, der ikke vil mere i den pot.

14-05-2007 09:51 #6| 0

@Ludomaniac

"Preflop er fint"

DEt mener du forhåbentligt ikke? Mod en tricky spiller skal man selvfølgelig ud og 4 bette nogle marginale hænder men 75o OOP er absolut ikke en af dem..

14-05-2007 09:57 #7| 0

Helt skidt spot at involvere sig dybt mod en tricky modstander, synes preflop er virkelig skidt. Fold river som spillet, du slår AK ca.

14-05-2007 10:36 #8| 0

@CG

Jo, det er fint ud fra hans Ahles sætning:

"Dynamikken preflop er ikke nær så heftig mere, der er ikke blevet 4bettet ret meget. Jeg følte derfor, jeg havde en del FE."

Fornemmer jeg, at Villain vil folde, da jeg ikke har 4-bettet længe, så gør jeg det med mange forskellige hænder. Bare surt at Villain kalder her.

14-05-2007 10:49 #9| 0

"Dynamikken preflop er ikke nær så heftig mere, der er ikke blevet 4bettet ret meget. Jeg følte derfor, jeg havde en del FE."

Hvis dynamikken ikke er så heftig mere perflop så indikere hans reraise jo meget større styrke end tidligere. Derfor er det et easy drys.

At 4 bette er et supert play med drawinghænder hvis du også gør det med AK, AA, KK osv. Dette ved vi ikke om hero gør, dog har han i en tidligere hånd vist at han kun flatcaller med AK. Men et 4 Bet med drawinghænder er så absolut at foretrække i position især mod sådan en villain og med så dybe stacks og 57o er ikke en af de drawinghænder det bør praktiseres med.

14-05-2007 10:54 #10| 0

Hehe... Vi kan godt blive enige, om at 75o ikke er den bedste hånd til et 4-bet. Jeg går ud fra, at Ahle har været kortdød i perioden inden.

14-05-2007 11:22 #11| 0

Case closed;)

14-05-2007 12:25 #12| 0

lol @ folk der vil lave en acceptabel 4 betting handrange til HU...

River: Er svær, især når man ikke kender dynamikken, vil dog tro det er et drys, men igen kan det også sagtens være et call... Kommer an på så meget, mega svært at komme med konstuktiv HU cash kritik

14-05-2007 12:32 #13| 0

@AlexKP

River: Er svær, især når man ikke kender dynamikken, vil dog tro det er et drys, men igen kan det også sagtens være et call...

Siger det ikke det hele? Han har involveret sig med en super marginal handske OOP og har en tough beslutning.

Enig om at man ikke kan lave en 4 betting handrange i HU meeen i dette spot er det decideret dumt. Hero har ikke investeret noget så hvorfor spille smart med denne hånd? Villain er tydeligvis overaggro så der skal nok komme en masse muligheder hvor det er væsentlig smartere..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar