***** Hand History for Game 5867406311 *****
$ 400 USD NL Texas Hold'em - Thursday, April 12, 11:44:53 ET 2007
Table Table 128279 (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: klkkenny ( $ 770.80 USD )
Seat 3: Lachenmaier ( $ 329.78 USD )
Seat 4: Matte300 ( $ 94.52 USD )
Seat 5: vbm1979 ( $ 655.80 USD )
Seat 6: MisterL_ ( $ 566 USD )
Seat 2: DonDonk ( $ 400 USD )
Matte300 posts small blind [$ 2 USD].
vbm1979 posts big blind [$ 4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to DonDonk [ J♣ J♦ ]
MisterL_ calls [$ 4 USD]
klkkenny folds
DonDonk raises [$ 18 USD]
Lachenmaier folds
Matte300 folds
vbm1979 folds
MisterL_ calls [$ 14 USD]
** Dealing Flop ** [ 7♣, 4♠, 4♥ ] ($42)
MisterL_ checks
DonDonk bets [$ 34 USD]
MisterL_ raises [$ 68 USD]
DonDonk calls [$ 34 USD]
** Dealing Turn ** [ 5♠ ] ($178]
MisterL_ bets [$ 80 USD]
DonDonk is all-In [$ 314 USD]
$ 234 mere for ham.
Igen ingen reads.
400NL Jacks readless checkup vol 2
Den er sku tough synes jeg. Ender nok med at smide. Tror ik på 88-TT. Så derudover må du være slået.
Call turn. Vi får intet ud af at raise all-in fordi ingen hænder vi slår caller os. (Hvis vi går ud fra villain er sane)
@RoiDa
Og vi er selvfølgelig væk til yderligere aktion på en blank river(?)
Går forresten ikke udfra han er sane. Openlimp preflop UTG og derefter tjek-gayraise. Kender ikke særlig mange gode skurker der gør det.
jeg nøjes med at calle turn og river, hvis han på river igen skyder meget lavt ift potsize vil jeg muligvis overveje et raise der.
enten er han ude i noget rigtig snavs med ak eller 88-jj, eller også har han raketterne. Umiddelbart kunne det godt ligne et meget halvhjertet forsøg på, at skubbe dig af et unimproved highcard, den er svær at tyde. Personligt ville jeg nok smide, da hvis han spiller sådan uden at være foran, vil jeg tro at der kommer en bedre chance for at filte ham senere.
Sys du spiller den helt fint her. ser godt ud. ingen anden måde at spille den med mindre man er en weak player :D love it
Jeg har set donks check-reraise flop med nada pga det er det er den billigste måde at de kan gøre det på. Jeg caller dog også kun turn og overvejer sagerne river.