***** Hand History for Game 5867380921 *****
$ 400 USD NL Texas Hold'em - Thursday, April 12, 11:36:25 ET 2007
Table Jackpot #1305503 (No DP) (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 5
Seat 2: Kowaino ( $ 819.40 USD )
Seat 4: prtypkr_lol ( $ 640.30 USD )
Seat 5: babyainzi ( $ 411.70 USD )
Seat 6: bemus3d ( $ 659.90 USD )
Seat 3: DonDonk ( $ 400 USD )
prtypkr_lol posts small blind [$ 2 USD].
babyainzi posts big blind [$ 4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to DonDonk [ J♠ J♥ ]
bemus3d folds
Kowaino folds
DonDonk raises [$ 14 USD]
prtypkr_lol folds
babyainzi raises [$ 36 USD]
DonDonk calls [$ 26 USD]
** Dealing Flop ** [ 2♦, T♠, 2♥ ] ($82)
babyainzi bets [$ 60 USD]
DonDonk calls [$ 60 USD]
** Dealing Turn ** [ A♥ ] ($202)
babyainzi checks
DonDonk checks
** Dealing River ** [ 9♠ ] ($202)
babyainzi bets [$ 144 USD]
DonDonk folds
Kender ikke min modstander da jeg er ny ved bordet.
Hvad gør vi hvis han tjekker til os på en blank turn? Og stikker vi nogensinde ud på turn?
400NL Jacks readless checkup
Ser fint ud.
Jeg checker næsten altid any turn bag villain her - i hvert fald readless.
Vi bliver alt for ofte CR hvis vi stikker ud på turn. Vi har også alt for lidt info om villains hånd på dette tidspunkt.
du sjusker med dine [] :D
hvad med at skyde et raise af på floppet? ellers som spillet tror jeg.
Ville skyde en blank turn hvis han checker eller better weak.
Svært at spille sådan en, når du ikke har set frekvensen af hans bets og cbets.
Var det mig selv på nl100 havde jeg givet floppet en skalle, og opgivet hvis ikke han smider den der.
Grunden til, at du caller hans 3bet, omend lidt et weak raise, er vel at se et lavt flop, derfor raiser jeg i den situation.
@ subbiz
Flopraise er imo en dårlig idé, fordi vi laver vores hånd om til et bluff. Vi får i en re-raised pot aldrig action af en dårligere hånd. Flopcall er imo pretty standard.
@ Myth
Wp.
På en blank turn, checker jeg også bag. Synes et turn-bet er skidt, fordi jeg ikke rigtigt kan se nogle hænder betale af - måske AT, hvilket dog ikke virker sandsynligt. Hvis river blanker og villain checker igen, kan jeg godt finde et VB, da det er svært at se ham checke to streets med et OP.
@Fitty
Hvis vi laver hånden om til et bluff, antager vi at JJ er bagud her, og så burde vi vel også folde, fordi den nu er blevet spillet for set value. Er jeg way off med den tankegang?
@ subbiz
Du kan ikke se så isoleret på det, som at sige at vi spiller JJ for set value. Husk lige, at JJ er den fjerde bedste starthånd, og hvis vi ved, at villain kun raiser QQ/KK/AA, folder vi self PF.
Pointen er, at de fleste spillere (ihf på NL400) spiller AK sådan her PF og postflop. Ja, jeg tror faktisk jeg spiller AK sådan her hele vejen, de fleste gange.
Ahh, vi laver vel ikke vores hånd om til et bluff ved at raise floppet. Nogle gange vil vi i aggresive spil få action fra AT, 99,88,77 osv. Desuden beskytter vi os mod de 25% som overcards har. Villain re-raiser et button raise fra blinds, det betyder altså normalt ikke bare TT+, AK.
Hånden bliver meget lettere hvis vi har en ide om villains 3-bet range preflop, men uden reads synes jeg det ser fint ud.
Ser fint ud - og jeg autobetaler sguda preflop, hvis jeg ved han har AA.
jeg reraiser floppet. raiser flop. som spillet caller jeg river, da jeg ikk tror på han har et A