400nl KdJd

#1| 0

Har højst sandsynligt en del leaks i mit cashgame og har derfor et ønske om at bruge PN til at forbedre det. Derfor vil jeg fremover poste en del hænder og vil være taknemmelig for alt kvalificeret hjæp:-)

Vil sætte pris på at alt personlighedsfnidderi bliver holdt i de andre kategorier;-)

Spiller 4 borde. Er ved at cleare en $750 reload bonus...

Ingen reads på vallian og PT3 er heller ikke slået til.

***** Hand History for Game 8693914436 *****
$400 USD NL Texas Hold'em - Friday, December 11, 10:26:20 CET 2009
Table Table 169338 (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 8
Seat 1: BlackKing884 ( $151 USD )
Seat 4: FU_PLAYA ( $452.80 USD )
Seat 6: I_OWN_U_PUNK ( $650.90 USD )
Seat 7: Sharky_666 ( $546.60 USD )
Seat 9: StK_FC ( $180 USD )
Seat 5: demonicace ( $1,317.38 USD )
Seat 2: stivak ( $90.80 USD )
Seat 3: xxluicianoxx ( $405.50 USD )
stivak posts small blind [$2 USD].
xxluicianoxx posts big blind [$4 USD].
StK_FC posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to I_OWN_U_PUNK [ K J ]
FU_PLAYA raises [$16 USD]
demonicace folds
I_OWN_U_PUNK calls [$16 USD]
Sharky_666 folds
StK_FC folds
BlackKing884 folds
stivak folds
xxluicianoxx folds
** Dealing Flop ** [ 9, 6, T ]
FU_PLAYA bets [$32 USD]
I_OWN_U_PUNK calls [$32 USD]
** Dealing Turn ** [ 7 ]
FU_PLAYA bets [$52 USD]
I_OWN_U_PUNK calls [$52 USD]
** Dealing River ** [ 8 ]
FU_PLAYA bets [$108 USD]
I_OWN_U_PUNK calls [$108 USD]
FU_PLAYA shows [ A, T ]a straight, Six to Ten.
I_OWN_U_PUNK shows [ K, J ]a straight, Seven to Jack.
I_OWN_U_PUNK wins $423 USD from the main pot with a straight, Seven to Jack.

Mine tanker...

Preflop: Standard, kunne dog reraises.

Flop: Floater flop ipos med to overcards og gutshot.

Turn: Caller bare turn da der ikke er nogen grund til at skyde mig af hånden hvis jeg er slået.

River: overvejer clickraise eller 1,5x.

11-12-2009 11:27 #3| 0

Jeg mener ikke at det er standard at calle pf med KJs her i et fullring game, hvor der bliver åbnet UTG.

11-12-2009 12:06 #4| 0

Jeg kan ikke lide at floate den type flops, vil langt hellere raise her! Når du tager den der linje, hvad sker der så lige på turn? Rimelig station agtigt må man sige.

11-12-2009 13:27 #5| 0

OMG jeg havde lavet en thor hansen på dig, hvis det havde været i et livegame og jeg var villan...

Du owner dig selv så hårdt med at vise den hånd her af følgende årsager:
1: spiller 4 borde uden PT3 og dermed er utter readless og inkompetent på alle borde!
2: caller utg raise i FR med üpperdonkehånden KJ!
3: Floater et flop med et gutshot med to overkort (tammert)
4: Caller et turnbet med et gutshot (lol)
5: Vinder hånden efter at suge i billetten din donk...

11-12-2009 13:37 #6| 0

Med min første post mente jeg også at det faktisk er et kæmpe leak at kalde med KJ i det spot

11-12-2009 13:43 #8| 0

Muligheder:

1. Re-raise preflop

2. Fold preflop og kig ikke tilbage

3. Medmindre du har et read på ham så planlagt hvilke flop du floater, caller, folder eller raiser.(Især sådan et flop jeg ville angribe).

Konklusion som hånden blev spillet: River er standard. Kan ikke lide flop eller turn. Folder turn flere gange end jeg caller eller raiser(undgå sådan situation alt for uprofitabelt. Du har ingen showdown value, made hand eller mange crediteble bluffs til at tage den fra ham på river hvis du misser). Hellere ikke mange hænder du repper udover slowplayed monster et par sjældne gange.

11-12-2009 13:48 #9| 0

reverse???

jeg bryder mig ikke om at spille KJ, mod utg raiser readless, du må jo sætte ham på en forholdsvis stram range, så dem mucker jeg.

flop bryder jeg mig ikke om at floate readless, jeg mucker eller spew raiser så har vi både equity til at ramme hvis han er med og FE

turn bryder jeg mig endnu mindre om da han tydeligt repper overpair og du kan trække til 4 outs, faktisk ville jeg raise her da en 8 giver en streg og da han ikke ligner en 8, må vi hejse.

Manden er tydeligvis en spewmonkey og du burde rimeligt hurtigt kunne få et read uden at skulle en god bid af din stak uden at få han kort at se, med mindre du har en høj bluff frekvens på de senere streets giver dine floats meget lidt mening. Når du laver den slags fancy plays må du være forberedt på at udnytte det ved at raise scarecards o.l.

11-12-2009 13:53 #11| 0

Hvis du ikk har noget read på modstanderen så fold den Preflop, men nu er den kaldt, så videre til postflop spillet..
Kan godt følge til tanke med at kalde hans c-bet, og hvis han nu ikk havde raiset UTG, så havde jeg os kaldt det c-bet, man siden det er et UTG raise kan han nemt sidde med JJ-AA og AJ-AK, og så er det sku ikk særlig fedt for dig, hvis der kommer en Jack eller King på turn, kan nemt kostede dig en masse penge..

Men du kalder cbettet og så kommer beslutningen på turn, han better ca halvpot, og siden du stadig ikk har andet en K high og en gun shot, er det sku sidste chance for at smide den, uden at være en alt for stor donk!

11-12-2009 13:59 #12| 0

Tak for de gode råd:)

11-12-2009 15:53 #13| 0

Du nævner det selv og svenningsen også, at "vi" har en gutshot vi har altså en dbl bellyraket. Det ændrer dog ikke på du skal raise.

11-12-2009 19:03 #14| 0

Hey chef.

Det er ok at kalde preflop. Det er også fint at kalde på turn, selvom du kan overveje et raise.

Når du kalder turn, floater du. Du er rimelig sikker på, du ikke har den bedste hånd, hvorfor du skal folde turn, såfremt han better, men selv bette, såfremt han checker.

Når river er kommet, som den er, er det meningen du skal shove her.

GL :)

11-12-2009 19:27 #15| 0

@Tinamus

Du har ret shove river er det rigtige move!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar