VILLAIN spiller 40/0/0,2 over 100 hænder. Han virker temmelig donket og jeg mindes ikke at have set ham raise postflop før.
HERO 17/13/3.
$400 USD NL Texas Hold'em
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: ( $408.70 USD )
Seat 3: VILLAIN ( $701.30 USD )
Seat 4: ( $498.10 USD )
Seat 6: ( $424.70 USD )
Seat 2: HERO ( $400 USD )
Seat 5: ( $82 USD )
Seat 5 posts small blind [$2 USD].
Seat 6 posts big blind [$4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♥ K♣ ]
Seat 1 folds.
HERO raises [$14 USD]
VILLAIN calls [$14 USD]
Seat 4 folds.
Seat 5 folds.
Seat 6 folds.
** Dealing Flop ** [ 3♣, 7♦, 7♥ ] POT: ca. 30
HERO bets [$29 USD]
VILLAIN calls [$29 USD]
** Dealing Turn ** [ 5♣ ] POT: Ca. 90
HERO bets [$66 USD]
VILLAIN raises [$152 USD]
HERO...?
Er det en standard nem beslutning?
damster
400NL - KK Liniecheck
Hey,
Jeg caller turn og checker river.
Jeg synes, det er for weak at folde her.
Hvorfor vil du gerne potte det flop?
Jeg synes et check på turn er fint.
@ThomasJJ
Fordi han (som hans stats underbygger) aldrig giver nakke, men helt sikkert betaler med 22-QQ + det løse...
Er det ikke en fair nok antagelse?
damster: jo, fint.
Tilgengæld forstår jeg ikke dit svage turnbet (sammenlignet med flopbet).
Hvis du better hårdt nok kan river shoves (såfremt Villain ikke raisede turn :) )
Jo det er måske egentlig fint nok, lige mod en spiller med de stats.
Turn må da være et super easy fold mod sådan en spiller?
Shove eller fold. Som udgangspunkt, bare skub og sig tillykke hvis han har en 7'er.
Kan ikke lide at calle turn for så at checkfolde river.
shover turn anyday. Fold med stats som dem der laver mange fejl. Du kan aldrig folde her, da han let kunne valuebette 99-QQ. Fin linie btw.
Ja, turn shove er sgu da åbenlyst også fint, men jeg ved ikke, men når en 40(!)/0(!)/0,2(!) RAISER, så er der sgu nok ugler i mosen...
Siden du proklamerer fold/jam options, så går jeg ud fra du mener han ofte har draws?
Turn fold er fint imo.
Du kan ligeså godt bare sende pengene til ham, hvis du caller/raiser hans turnbet. De har den 7er 11 ud af 10 gange. Du kan falde på knæ og bede til han sidder med et OP og få et billigt showdown, hvis du altså vælger at betale turnclicket.
Det er altså kun over 100 hænder......hans range er kan altså godt være "rimelig" bred - heriblandt mange PP's som hero har slået!
Jeg udelukker på ingen måde en 7'er, men ender med at skubbe!
Synes at turn fold er den eneste option. Alt Aggro fra en sådan spiller er altid en monster.
Verdens nemmeste fold.
@Tinamus:
Der er ikke noget der er for weakt mod en spiller mod de stats. Tror ikke du spiller mod mange af den slags i dine normale spil.
Drysser uden andre reads end de stats, han virker ret passiv og de plejer at være vilde med at slowplaye store hænder.
Dine egne stats er ikke så vigtige mod ham der, han ligger sikkert ikke mærke til om du er stram eller ej alligevel.
@ "Verdens nemmest fold"
Det er også præcis det jeg siger til mig selv....... lige efter jeg har restet... :)
VILLAIN raises [$152 USD]
HERO is all-In.
VILLAIN calls [$205 USD]
** Dealing River ** [ 2♥ ]
VILLAIN shows [ 3♦, 3♥ ]a full house, Threes full of Sevens.
HERO doesn't show [ K♥, K♣ ]two pairs, Kings and Sevens.
damster
EDIT: PS. Jeg havde dog ikke stat på ham, mens jeg spillede, kun min fornemmelse af max callingstation.