Villain spiller noget 32/27/4,75. hans pf af =3.5
Et muligt leak fra min side er nok at jeg spiller boards uden fds lidt for passivt, men det er pga. jeg har svært ved at se hva jeg får action af, udover 22,33,44,55,67,56,46,36,a2s evt en slim 77 + jeg så ikke giver ham chancen for at bluffe. Er flopraise default for metagame og senere hænder? eller er hånden std.
hero har spillet 19/16/3
400nl party:
SB ($625)
BB ($117.96)
UTG ($725.70)
MP ($406)
Hero ($400)
Preflop:/ Hero is Button with 6♠, 6♥.
2 folds//, Hero raises to $14/, SB calls $12, 1 fold//.
Flop:/ ($32) 5♥, 3♦, 4♣ (2 players)/
SB bets $20/, Hero calls $20.
Turn:/ ($72) K♥ (2 players)/
SB bets $52/, Hero calls $52.
River:/ ($176) 8♠ (2 players)/
SB bets $124/, Hero calls $124.
400nl mod lag.
Jeg raiser flop mod LAG. Gør jeg ikke det, så raiser jeg turn.
Som spillet kan jeg ikke lide det; du ved ikke, hvor du står i hånden.
Flop er so-so. Hvis han er typen der better for at kunne 3-bette og derved tror at du vil folde en del hænder, så raiser jeg og snapper et AI eller rester selv.
Jeg hader at raise turn efter flop call. Caller jeg flop, caller jeg formentlig bare hele vejen. Synes du spiller den fint.
op
du ved ik hvilken linje han normalt tager i 2 vejs pots? er han typen som leader en masse hænder (lige fra bluff til nuts) eller CR han mere?
jeg har kun 150ish handsker på ham.
Jeg er mega ambivalent mht floppet. Da jeg tror jeg er foran hans range, men grundet han agg fac. vil jeg heller ikke lade ham komme billigt fra hans handske når han nu forsøger at tage initiativet i hånden. turn raise laver imo min handske om til et bluff.
Men det er måske ikke så slemt i dette spot?
idioti? leveller jeg mig selv?
raiser floppet mod en så aggro spiller. Går ud fra jeg er foran han range her
Jeg raiser flop for info og fordi vi ofte er ret godt inde mod en LAG's range her.
Vi har Overpair + OESD.
Hvilke hænder mener i han leader floppet med, hvilke hænder tror i han reagerer hvordan med til et flop raise til $76. Har vi noget FE mod en evt 77-88 og mucker han A-5 til et raise.
Jeg kan godt lide linjen og jeg tror trygt du kan folde river mod de fleste spillere.