400NL profitabelt continuation bet?

#1| 0

Spillet er 6 max.

UTG åben raiser til 16. CO caller og jeg siger 64 fra sb m.1010. UTG caller og CO folder.

Flop: K 2 A (pot 148)

Det enkle spørgsmål går på om et cb er profitabelt mod en modstander jeg har som 15.75/11.8/2.7 over 120 hænder. Må hellere tilføje at mine stats ved bordet er i retning af 22/18.5/3.8.

Mine tanker er at han virker som en, nit hvis handrange er i nærheden af AA, KK, QQ, JJ og AK. Jeg er slået af AA (3 komb), KK (3 komb), AK (9 komb) og slår QQ (6 komb), samt JJ (6 komb.) Ialt er jeg slået af 15 komb. og slår 12 komb. Eftersom jeg ikke tror han kan floate mig på floppet ser jeg det som +EV at byde 100 da jeg er god 44.44% af gangene.

er min hand range på ham way off. ? og er PN folket enige i min tankegang?

18-04-2007 13:07 #2| 0

Jeg checker af og til her - villain stikker meget sjældent ud på dette flop, medmindre han rent faktisk har ramt noget lækkert.

Checker han bag kan du skyde turn og få ham til at folde QQ/JJ/andet, byder han flop, mucker jeg bare.

18-04-2007 13:14 #3| 0

Jeg tror du undervurderer, hvor mange der snakker sig selv i et call PF med mindre pockets. Jeg kan ikke lide 3bettet preflop, though, med mindre du har været SUPER aktiv med squeezingen. Det tyder dine stats dog ikke på.

Ahle har en pointe med floppet, selvom jeg dog ofte stikker ud for strømlining, men jeg spiller også nogle games, hvor en større pot preflop gør folk om muligt endnu mere aggro.

- AB

18-04-2007 13:24 #4| 0

Med at reraise med de stats du har laver du din hånd om til bluff, lad være med at give nakke PF... SOm normalt skyder jeg også men nogle gange kan jeg godt lide et check...

19-04-2007 14:57 #5| 0

Jeg er enig med folk, det kan hurtigt blive ubehageligt med TT OOP i en stor pulje. Bare call og set mine, eller check/raise et ufarligt board.

Som spillet tror jeg du kan checke eller bette efter indskydelse, hvis han har et es taber du, men det er til gengæld nemt at lukke ned hvis han caller c-bet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar