400NL QT limper ind

#1| 0

Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: pokernet.dk)

Button ($522.20)
SB (Skurk 2)/ ($402.70)
BB ($400)
UTG (Skurk 1)/ ($974.15)
MP ($359.40)
Helt ($399.90)

Preflop:/ Helt is CO with T, Q. SB (Skurk 2)/ posts a blind of $2.
UTG (Skurk 1)/ calls $4, 1 fold//, Helt calls $4, Button calls $4, SB (Skurk 2)/ (poster) completes, BB checks.

Flop:/ ($20) T, 2, 7 (5 players)/
Skurk 2 bets $17/, BB folds, Skurk 1 calls $17, Helt calls $17, Button folds.

Turn:/ ($71) A (3 players)/
Skurk 2 checks, Skurk 1 bets $25/, Helt raises to $75/

Skurk 1 virker absolut ikke som en god spiller. Jeg er godt nok ret ny ved bordet, men han har allerede lavet nogle underlige moves. Gayraises og lign. Han virker os noget fishy.
Grunden til flat-callet på floppet er for ikke at skyde for meget i potten . Synes ofte blinds stikker hårdt ud for at tage potten når de har ramt TP eller lign. Møder de modstand spiller de ikke videre.
Grunden til raiset på turn er for at isolere mig mod ham der virker som en utrolig ringe spiller og for at få et billigt showdown.

Hvad synes folk og tankerne bag dette?

18-09-2006 14:27 #2| 0

Call på floppet er fint. Jeg folder nok Preflop.

Dit re-raise er kun godt for isolation. Hvad vil du slå? Du har noget på floppet (89), et set eller en tier. Du raiser på turn for at sige, at du har et es. Har han også et es med en T, 2 eller 7'er, re-raiser han.

Hvis han virkelig er så ringe, og du tilmed kan få et cheap showdown, er det ok. Skurk 2 folder, med mindre han virkelig har en god hånd.
Skurk har nok et es, men om han har mere end det, er svært at sige. Er han en ringe spiller, får du et call af ham no matter what, hvorfor 2nd pair med Q kicker nok også er absolut minimum...

18-09-2006 17:45 #3| 0

Tak for svaret Tinamus

Preflop burde jeg enten have raiset eller foldet.
Til hånden så folded de begge to. Blev sgu noget overrasket over det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar