400NL, reraised pot med AQ

#1| 0

Jeg har ingen reads på SKURKEN, udover end at han for 4 hænder siden snuppede et buyin fra mig med flush mod højere flush.
400NL
Seat 3 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Malavi ( $790.80 )
Seat 2: SKURKEN ( $1228.36 )
Seat 4: hald8240 ( $380 )
Seat 6: WhyNotBluff1 ( $404.60 )
Seat 5: pow_wow ( $414.60 )
Seat 3: RAZRIVATEL ( $418 )
hald8240 posts small blind [$2].
pow_wow posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to hald8240 [ Q A ]
WhyNotBluff1 folds.
Malavi raises [$14].
SKURKEN calls [$14].
RAZRIVATEL calls [$14].
hald8240 raises [$58].
pow_wow folds.
Malavi folds.
millions222 calls [$46].

RAZRIVATEL folds.
** Dealing Flop ** [ 3, J, K ]
hald8240 bets [$100].
SKURKEN raises [$300].

kan jeg betale og hvad kunne være gjort anderledes?

09-06-2006 17:07 #2| 0

Du bør overveje, om AQ er en hånd, du har lyst til at reraise 3 mand med OOP - og potentielt efterfølgende spille en stor pot.
Hellere gøre det med en svag hånd som rent squeeze play eller med en hånd du rent faktisk vil backe din stack med.

Problemet er, at du sandsynligvis kun får action på et flop af hænder, der har dig domineret eller helt crushed. Du reducerer din hånd til et rent bluff, så hellere lave det med ren luft.
Hvis jeg reraiser preflop, tror jeg, jeg siger $70 i stedet.

Flop: Fint udstik. Du bliver nok nødt til at folde til raiset uden et read på villain. Jeg betaler med As

09-06-2006 17:11 #3| 0

Hmm.. Mit bud er nok et evt. set eller meget hårdt spillet KJ.. Tror umiddelbart ikke på nutflush, så damen må være god og 10''eren må derfor være gode... Går vi udfra at han har set og damen og 10''eren er god så skal du betale 200 ind i ca. 500 og får derfor 2½ i odds og du "kun" har 35% er det umiddelbart et marginalt fold da du heller ikke rigtig har nogle implied odds.. Han kunne selvfølgelig også have AK med A i spar og så er du helt død..

Dette er mit ydmyge bud, men dette er også langt over mit niveau..

Conild

10-06-2006 00:49 #4| 0

Svær hånd, hvis du vælger at re-raise PF, syntes jeg det er fint du leader ud på Floppet også, men du bliver nød til at folde til han Raise.

Jeg havde nok valgt at calle PF, og hvis jeg ikke rammer floppet, som du ikke gør i dette tilfælde check/folder jeg, da der jo så ville være 3 mand til floppet, og en af dem højst sandsynligt har ramt.

Mvh. Joey.

10-06-2006 02:01 #5| 0

Et reraise preflop er på sin plads. Du skal dog putte noget mere i den.

Mah: 33, JJ, AK (KJ)?

EDIT: Hov hov, det må vist være et fold. Bet noget mere på floppet.

10-06-2006 12:08 #6| 0

5 hand kategorier - jeg har prøvet at sætte lidt procenter på:

33/JJ: Likely, begge. JJ er lidt usikker, da hans dobbeltcall preflop ikke passer særligt godt med hans aktivitet på floppet. Dobbeltcalls er meget ofte set-spiking, men mulighederne er trods alt begrænsede hér. 20%

Kombi-draw á la AK/J. Da jeg kun tror det er AK, der raiser hér, tror jeg den er nede i 15%.

To par: KJ. Unlikely IMO, det er et tyrecall preflop. 5%

Made baby flush: Dobbeltcalls med suited connectors er blevet mere og mere populært. Specielt fordi han sidder sidst og har position på dig, kan han nok godt liiiige ville se et flop. Den sætter jeg nok helt op til at være 45%

A høj flush: Et suited A er normalt ikke en specielt fed hånd at dobbeltcalle med, men hvis villain er loose og semi-donkish, kan den selvfølgelig se pæn ud. Det er ikke altid at den (selvom den altid burde) bliver fastplayet på floppet. 15%.

20%: 50/50.
15%: 8/92.
5%: 50/50.
45%: 35/65.
15%: 0/100.

Det ligner et meget thin call med 1:2,3 fra potten, og dybest set er det nok bare varians. Til gengæld er potten så stor, at den er værd at forsvare for en smulle varians - specielt fordi det kan give større moment til dine næste squeeze moves.

- AB

10-06-2006 14:50 #7| 0

Var selv rimelig forvirret over hans spil og forundringen blev ikke mindre da jeg skubbede og han viste KK op i hovedet af mig og jeg følte mig lidt som en kæmpe fisk.
Den følelse blev heller ikke mindre da jeg ramte min flush og tog potten ned :D

11-06-2006 04:00 #8| 0

Du har da små 50% vs. KK. NC!

.. fårk han spiller den weird, btw.

- AB

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar