BB ($136.60)
UTG ($476.40)
Hero ($630.30)
Button ($394.80)
SB ($407.20)
Preflop:/ Hero is MP with 6♥, 5♥.
UTG calls $4, Hero calls $4, Button raises to $17/, SB calls $15, BB calls $13, UTG folds, Hero calls $13.
Flop:/ ($72) 6♦, 4♥, 9♥ (4 players)/
SB checks, BB checks, Hero checks, Button bets $48/, SB folds, BB folds, Hero bets $125/
BB og UTG er grunden til jeg er ved bordet. BB har virkelig smidt en masse penge væk. Han fisker gerne, caller i bund med 2nd pair osv osv. Han giver altså bare sine penge væk. Han er meget løs passiv både preflop og postflop. Dog kan han godt skyde hvis han ser tegn på svaghed. I næsten samtlige hænder han har involeret sig i har han callet floppet bettet. Ligemeget om det har været potsized eller mindre.
Knappen er absolut heller ikke en god spiller, men han er dog noget mere tight. Når han har raiset preflop har jeg ikke set ham tjekke. Altså han laver altid et CB efter hvad jeg har lagt mærke til. Også selvom der er en del med i potten.
Planen med hele denne her hånd var at tjek-raise floppet da jeg var ret så sikker på knappen ville lave et CB og BB ville calle det. Så kunne jeg skubbe og isolere BB og lade ham calle med hans junk.
Men dette skete ikke så hvad synes folket så om et tjek-raise?
Bliver det hele for fancy?
Vil også godt høre til preflop. Grunden til jeg ikke raiser preflop er pga BB. Han er ret så lowstacked og hvis jeg bygger pot med ham allerede får jeg svært ved at få ham ud senere i hånden da han bliver comittet.
400NL To fancy flushdraw+pair?
23-10-2006 05:59
#1|
0
23-10-2006 06:16
#2|
0
Jeg kan langt bedre lide at bette ud og skubbe hvis button raiser. stacks er ikke så gode til et checkraise, og især ikke til 125. Det giver en skidt situation hvis en blank falder på turn.
23-10-2006 11:45
#3|
0
Myth_Dark OP
@Goofy
Tænkte det godt. Det plejer også være mit standard spil, men blev pludselig grådig og ville have BB med.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!