Hvor helt i hegnet er det her? Jeg var i hånden ikke sikker på om jeg havde trapped ham eller mig selv.
Villain er SexiiGirl18, der spiller noget aggro pf, flop og turn spil, men har en WTS% på 22 over 250 hænder med en Turn AF på 12.
De andre stats: 31/26/3.5
Jeg spiller selv noget overtørt noget der mest af alt ligner sethunting og ikke rigtigt har noget med rigtig poker at gøre:
20/16/3 og en WTS på 22.
Party Poker No-Limit Hold'em, $4 BB (5 handed)
MP ($492.30)
Button ($462.30)
SB ($520.50)
BB ($159.50)
Hero ($486)
Preflop:/ Hero is UTG with T♥, T♦.
Hero raises to $16/, MP raises to $55/, 3 folds//, Hero calls $39.
Flop:/ ($116) 2♥, 5♦, 5♠ (2 players)/
Hero checks, MP bets $80/, Hero calls $80.
Turn:/ ($276) 2♣ (2 players)/
Hero checks, MP bets $200/, Hero calls $486 (All-In)
let the flaming begin. :)
400nl, TT mod LAG, ~115bbs
Jeg synes nu ikke du skal flames, selvom dit move er temmelig dynamikafhaengigt. Hvis du har spillet flere reraised pots mod villain synes jeg godt om det da dit flop call kan ligne svaghed. Hvis det er f0rste gang i spiller i en reraised pot er det lidt mere bob-bob, men jeg mener aldrig det er helt skidt mod denne type villain.
"Hvis du har spillet flere reraised pots mod villain synes jeg godt om det da dit flop call kan ligne svaghed."
TT i en reraised er vel også rimelig svag?
@OP
Håb han har AK, han får jo nærmest for gode odds til at smide JJ.
Preflop er fint - 3better han meget lajt, kan du begynde at skrue op for 4-bets'ne.
Ellers enig med Uffe. Synes fint om linien.
Er han ikke 31/26/3.5? Så raiser han 26% af sine hænder preflop, dette tal dækker over både raise first-in og reraises, f.eks. både raise til 4bb UTG og reraise allin fra knappen. Det er ikke hans 3-bet frekvens.