Hvilken linie tager vi fra turn for at få mest mulig value ud af vores hånd?
Villain spiller 21/15-4.3 over 200 hænder. Vi har ikke nogen indbyrdes historik.
Hero er nok noget 27/22-2.5ish.
Seat 1: VILLAIN ($526.60 in chips)
Seat 2: Alt Land Is ($456 in chips)
Seat 3: Betbetshove ($400 in chips)
Seat 9: Dorian368 ($518.30 in chips)
Seat 10: HERO A♠6♠ ($947.30 in chips)
ANTES/BLINDS
PLAYER_SITIN
Alt Land Is posts small blind ($2), Betbetshove posts big blind ($4),
PRE-FLOP
Dorian368 folds, HERO raises to $12, VILLAIN calls $12, Alt Land Is folds, Betbetshove folds.
FLOP [board cards: 9♣,A♦,6♦ ] POT 28USD
HERO bets $22, VILLAIN calls $22.
TURN [board cards: 6♣ ] POT 71USD - Eff stacks 490USD
HERO ??
Ideelt set vil jeg selvfølgelig gerne have et raise ind på et tidspunkt med de stacks vi har, da to barrels ikke kaster pokker meget af sig. Omvendt, så er et check/raise på turn også ekstremt stærkt, hvis Villain da overhovedet better såfremt jeg checker til ham.
400NL - Turned hus. hvordan får vi mest value?
Hvilken hånd har du?
Altså, hvis villain better AJ i pos her, skal vi obv gå efter cr, men det kommer lidt an på hva type han er. Jeg tror ikke ret ofte, vi får betaling af bet-cr-bet linjen, men mindre det er en super cooler, så er jeg måske mere på bet-cc-cr, men det kommer obv an på hvordan villain spiller...
Uden kendskab til ham, bruger jeg bare bet-bet-bet
Cr optimerer en del af vores range.. Bet optimerer det meste af vores range.
C/R-bet virker ikke optimalt din agg. faktor taget i betragtning.
Jeg er mest til bet bet bet. Hvis vi checker og villain better turn risikerer vi kun at få det ene bet fra ham. Ved bet bet får vil altid på et bet på turn og river. Og villain skal nok raise senere hvis han har en hånd du cooler.
Altså...slf medmindre i har noget ikke beskrevet dynamik, hvor du har CR ham i vildskab på turn :P
Edit:
Hvis du vil CR og spille din hånd funky, så kan jeg bedre lidt ch/c turn og CRAI river.